Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er siden for kedelig

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der vil være så rare at prøve at kigge på vores website, og meget gerne give deres mening til kende...

Hvad syntes i om den, kedelig grim eller what ever

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  MBM Data Skrevet kl. 02:27
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 02:29

Jeg ville ønske jeg kunne pakke det pænt ind, jeg kunne jo også lade være med at svare men det gjore jeg så ikke. Det korte svar er, ja den er grim. Jeg vil dog skynde mig at tilføje at jeg har set dem der var grimmere. Men jeg vil ikke gå ind i om det har nogen betydning for jer siden er på den positive side nemt at overskue og navigere på, og jeres/dine kunder skal jo ikke have lavet hjemmesider hos dig såååå!

Fordi programmerne efterhånden er blevet så brugervenlige er det desværre blevet en meget udbredt opfattelse at men da hurtigt lige selv kan bikse sådan en side sammen men der er altså en grund til at der er folk der tager uddannelser inden for de forskellige fag. I mit hoved der kan der jo ikke umiddelbart være mange ben i at sætte et par stikkontakter op, jeg mener der er 2 eller 3 ledninger inden i sådan en fætter hvor svært kan det være? Men allevel så ringer jeg nu efter en elektrikker når der skal laves nye installationer i huset. Så bare fordi det ser nemt ud så er det ikke sikkert det er tilfældet.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  MBM Data Skrevet kl. 03:18

Ingen grund til at pakke noget som helst ind, det er skam ikke det der er meningen...

Jeg er godt selv klar over at den ikke er videre køn, og er en side der er hurtig bakset sammen, blot for at vore kunde kunne få lidt information...

Vi har skam planer om at få lavet en ny side, men hvor finder man en designer til en billig pris.

Skal med det samme sige vi har ikke lyst til at ofre hverken otte eller ti tusinde på en side, da det er begrænset hvad vi kan tjene ind på den, da vore kunder kommer via andre kilder end nettet...

Dog har vi fundet en som har lavet et udkast til os til en rimlig pris, hvis i gider så kig på det oog se om det også er helt hen i skoven

http://www.cool-it.dk/fjenneslev/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:18

Hej Michael,

Det glæder mig at du selv har øjnene åbne for, at der er et stort behov for udskiftning.
Som I allerede har været inde på, så er den nuværende side kedelig og flad - samt en del rod for øjnene..

Udkast
Når det så kommer til jeres udkast, så tænker jeg bare - STOP!..
Det må I endelig ikke fortsætte med.. find en anden designer, og gerne en, som kan fremvise sine flotte - og KUN flotte designs.
Jeg vil ikke spilde krudt på, at kommenterer oplægget yderligere.. Men lad mig sige det enkelt: Det er helt hen i skoven ;)

En lækker designer, som er billig? ;)
Det kan sagtens lade sig gøre, at få et lækkert, enkelt design i den ønskede prisklasse.
Så bare rolig.. Du er såment det helt rigtige sted for, at finde hvad du søger. - Amino er spækket med erfarne folk. Både dem som tager 8.000 og op efter og os andre, som ligger middelt - og altså en del længere nede.

Vær varsom
Du skal passe rigtig godt på når du leder efter et billigt design, at du ikke bliver taget ved næsen. Det er set så ufatteligt mange gange, at personer udgiver sig for at være designere. Og det eneste de kan er lidt avanceret brug af computer. - Ingen grafisk og visuel udtrykkelsesform, og slet ikke et mesterværk.

Søg efter hvad I mangler
Det I har brug for, er en helt enkel side, som viser hvad I kan og samtidig har plads til eventuelle bestillingssystemer m.v.
Dernæst skal det lige nævnes, at selvom det er en side "kun" med information, så er det yderst vigtigt at den er respektabel og rigtig gerne lækker.
Så dine kunder også får et professionelt indtryk af dig, og virksomheden som en helhed.

Lad mig sige det sådan; hvis jeres hjemmeside ikke lever op til jeres produkt, så er produktet pludselig faldet i kundens øjne, og du har intet at tilbyde ham.

Selvfølgelig kan jeg ikke gå ind og sige; dét har i brug for.. meen jeg tror nu alligevel jeg rammer ;)
Tilføj hvilke ekstra behov I har, og led efter een som kan udfører dem. (på et niveau som er bedre en middel, og gerne super) 

Jeg håber du finder ud af det, ellers må du sige til. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35

Det er nogle kanon gode indlæg, du kommer med, for tiden Jonathan - du kommer omkring det hele.

Jeg bliver dog lidt skeptisk, hver gang at der bliver snakket om 'mesterværker'... ;)
- Det lyder som en eller anden webdesigner der bruger det som selvrealisering.

Min vurdering af Michaels behov;

• En overskuelig hjemmeside
    • Så kunderne kan finde hvad de leder efter
  • Et tidssvarende design
    • Så kunderne ikke bliver træt af hjemmesiden
    • Eller tror at den manglende professionalitet afspejler firmaet
    • ... der er dog ikke behov for flash eller fancy animationer. Designet er ikke nær så vigtig som teksten og opsætningen af denne.
  • SEO-venlig opbygning
    • Så der er en chance for, at hjemmesiden i sig selv skaber kunder.
    • Og så hjemmesiden ikke bare bliver en uddybning til de visitkort, der deles rund
  • Mulighed for selv at rette
    • Så siden bliver holdt up2date, intet er mere uprofessionel end satser/priser fra 2002, når vi skriver 2008
    • (Man får det aldrig gjort, når man ved at det koster $$$ hver gang man skal have rettet noget)

Om hjemmesiden er decideret fancy med flash, eller bare simpel og rolig gør ikke forskellen. Det sidstnævnte er flere tusinde billigere - hvis de penge blev brugt på SEO, ville udgifterne for de to hjemmesider være det samme, men udbyttet ville værer langt størrer for den sidste af dem :)

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 10:03

Hej mmalling,

- Jeg har kigget på din side. Rulleteksten er rigtig god og overskuelig :0)

Du må have noget hjælp til, at finde nogle andre farver, både på tekst og baggrund. Jeg (som bygningsmaler) synes det flyder sammen. Kontrasterne er så minimale, at du faktisk næsten har "tone i tone", så øjet flakker rundt og intet rigtig, kan få fokus på. Så, mmalling, endelig noget mere "knald" og blikfang med farverne. Held med det.

Mange hilsner Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:29

Hej

Ja, siden er for kedlig. Syntes helt sikkert I skulle få kigget på jeres online kommunikation.

Jeg sidder som formand i en ejerforening i Aalborg, og har fornyligt været ude og finde leverandører der kunne hjælpe os med lignende løsninger. Det første jeg gjorde var naturligvis, at tage et kig på nettet. Jeg tror der er mange der gør som mig. Derfor er en trist hjemmeside, ikke det der sælger jer bedst.

En ting er at designet ikke optimalt. Men syntes også indholdet kunne klare et kraftigt boost. Menupunkterne kan godt gå an. Men syntes det er et problem, at teksten ikke kører flydende men nærmest bliver listet op. I kunne f.eks. opdele siden i 2 spalter med brødtekst og fakta. Men I skal helt klart have et stort plus for, at I så åbent lister jeres priser, det er noget som vil tiltale mange.

En anden ting som jeg savner på jeres side, er billeder. Det vil gøre utrolig meget for jer, hvis I fik nogle troværdige billeder på hjemmesiden. I en branche som jeres, drejer det sig utrolig meget om tillid. Det tror jeg billeder vil kunne hjælpe jer med at give.

Så alt i alt vil jeg anbefale jer, at give mere opmærksomhed til jeres kommunikation. Det skulle gerne være en investering som kan føre jeres virksomhed videre.

Held og lykke.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42

Hej Malling

Det kommer lidt an på hvad siden skal bruges til og hvilke krav du har ift. salg/indirekte slalg via siden. Som hobby til famile og venner er den sikkert helt perfekt og hvis du lige er startet op med få penge, men hvis du seriøst skal have et salg gennem denne løsning er jeg overbevist om at det nok ikke er der du får dine kunder fra. Jeg vil nok satse på det gode gamle opsøgende salg vis telefon Cool

Det koster at få noget der sælger og så skal man jo lige spørge sig selv om ikke man bare er bedre tjent med selv at sælge via telfonen frem for at tro at man kan få noget salg via en løsning ala dem. Held og lykke.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  MBM Data Skrevet kl. 10:43

Tak for de tilbagemeldinger der er kommet indtil nu......

Det er dejligt at få meget feed back....

Konklusionen må være at vi skal ud og finde en designer, der kan lave et pænt design for under 8000,-

Så hvis i kender sådan en må i gerne sige til.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)