Hej Michael,
Det glæder mig at du selv har øjnene åbne for, at der er et stort behov for udskiftning.
Som I allerede har været inde på, så er den nuværende side kedelig og flad - samt en del rod for øjnene..
Udkast
Når det så kommer til jeres udkast, så tænker jeg bare - STOP!..
Det må I endelig ikke fortsætte med.. find en anden designer, og gerne en, som kan fremvise sine flotte - og KUN flotte designs.
Jeg vil ikke spilde krudt på, at kommenterer oplægget yderligere.. Men lad mig sige det enkelt: Det er helt hen i skoven ;)
En lækker designer, som er billig? ;)
Det kan sagtens lade sig gøre, at få et lækkert, enkelt design i den ønskede prisklasse.
Så bare rolig.. Du er såment det helt rigtige sted for, at finde hvad du søger. - Amino er spækket med erfarne folk. Både dem som tager 8.000 og op efter og os andre, som ligger middelt - og altså en del længere nede.
Vær varsom
Du skal passe rigtig godt på når du leder efter et billigt design, at du ikke bliver taget ved næsen. Det er set så ufatteligt mange gange, at personer udgiver sig for at være designere. Og det eneste de kan er lidt avanceret brug af computer. - Ingen grafisk og visuel udtrykkelsesform, og slet ikke et mesterværk.
Søg efter hvad I mangler
Det I har brug for, er en helt enkel side, som viser hvad I kan og samtidig har plads til eventuelle bestillingssystemer m.v.
Dernæst skal det lige nævnes, at selvom det er en side "kun" med information, så er det yderst vigtigt at den er respektabel og rigtig gerne lækker.
Så dine kunder også får et professionelt indtryk af dig, og virksomheden som en helhed.
Lad mig sige det sådan; hvis jeres hjemmeside ikke lever op til jeres produkt, så er produktet pludselig faldet i kundens øjne, og du har intet at tilbyde ham.
Selvfølgelig kan jeg ikke gå ind og sige; dét har i brug for.. meen jeg tror nu alligevel jeg rammer ;)
Tilføj hvilke ekstra behov I har, og led efter een som kan udfører dem. (på et niveau som er bedre en middel, og gerne super)
Jeg håber du finder ud af det, ellers må du sige til.