Jeg er med til at starte Slagelses nye Streetfoodkollektiv inspireret af papirøen, reffen osv. Vi er indtil videre en Cocktailbar ved navn MinisterPosten og streetfood vogn "Manden & Konen" jeg skriver da vi er færdig med mange af vores forberedelser og dermed er klar til at rumme nogle flere streetfood boder. Men da jeg ikke selv har erfaring med at fange virksomheder og iværksættere ved jeg ikke helt hvor at jeg skal starte. Så tænkte jeg nemlig på at jeg måske kunne høste lidt af jeres erfaringer og se hvad I havde at sige. så ganske kort sagt: hvordan kommer jeg i kontakt med virksomheder og iværksættere som beskæftiger sig med streetfood eller lign. Som kunne være interesseret i at udvide/udforske et nyt sted. Ganske kort om stedet: lige nu er der ikke rift om stedet pga manglende omtale og opmærksomhed på at der er mulighed for at åbne noget. huslejen for MinisterPosten ligger ca på 350 kr om måneden. der er stor politisk opbakning på projektet. Og fordi at slagelse hungre efter nogle nye koncepter som ikke bare er cafeer og pizzariaer. bliver man kontaktet i stor stil af borgere, firmaer og foreninger som gerne vil støtte et fedt og anderledes initiativ. Vi er placeret i Slagelses gamle posthus i de gamle pakkehaller. Dvs. at vi har en en fed og rustik stemning som bærer præg af husets tidligere funktion. fyldt op med brætspil, palle møbler og sofaområder har vi skabt et uforpligtende hyggeligt miljø som bare venter på div. kulinariske oplevelser. Det er et mega fedt projekt som mangler nogle flere der vil investere i det. hvis man ønsker mere information så skriv endelig eller find os på facebook. Jeg håber ikke at dette forstås som reklame, det mere for at skabe et indblik hvad vi prøver at skabe og hvad det er for nogle mennesker vi skal have fat i. Tak på forhånd. Mvh Frederik. |
Nyt Streetfood kollektiv
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)