Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandfaste label printer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Min virksomhed søger en printer der kan printe vandfaste labels i farver?
men jeg kender intet til det og en søgning på nettet gjorde mig ikke meget klogere . label str skal kunne køre op til labels i 10x10cm og skal være på ruller
Håber i kan hjælpe med nogen forslag og evt information om det, da det err ret nyt for os (vi plejer at få trykket labels i byen)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at kontakte TickoTryk de er meget professionelle og hjælpsomme. 

www.tickotryk.dk 

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

tusinde tak for dit svar,
men når jeg kigger på siden ser det ud til de producere labels og det er ikke helt det jeg søger :)
 - jeg søger udstyr til selv at kunne trykke/printe vores labels. ved du om de også kan hjælpe med det? :)

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Termoprintere kan ved at printe på vandfaste etiketter med vandfast termofolie klare arbejdet, det er straks vanskeligere når du skriver i farver, da de normalt kun er udstyret med en termotransfer rulle af gangen, og derfor kun trykker i en farve.

Derfor bruges de tit med fortrykte labels, hvor etiketprinteren så nøjes med at skrive varierende tekst som datomærkning, ingredienser og lignende.

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ja vi har en termo printer lige nu, men vi skall bruge en der kan printe i farver men stadige er vandfaste

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

testbruger132:
ja vi har en termo printer lige nu, men vi skall bruge en der kan printe i farver men stadige er vandfaste

Brother har lige lanceret en termo printer med farver.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

testbruger132:
ja vi har en termo printer lige nu, men vi skall bruge en der kan printe i farver men stadige er vandfaste

Brother VC-500W

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhh det var tæt på det var et rigtig godt bud men den kan kun brede på 5 cm vi skal bruge mindst 8 cm og helst op til 10cm

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Både Epson og quicklabel har farveprintere til labels. Om de er vandfaste ved jeg ikke.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at hive fat i Morten Sondrup fra OxfordIT.dk? :) Han er super flink, og ret sej til sådan noget...

- Louise

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)