|
min pc er Dum!!!???!!!
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
mvh Brian Knudsen |
Briian JEg har tilføjet dig nu :-) Men jeg er ikke så meget på før på søndag/mandag eller engang i næste uge... Arbejde lidt meget li nu :-) men tak! :-) |
Hej blondine Elena ;) Skriv evt. lige over MSN når du kommer hjem hvis du ikke har fået løst dit problem, så må du jo skylde :)
Vi snakkes ved.
Det er sikkert en blanding af spy/virus, og den eneste måde du kommer af med det hele er at starte helt fra bunden, og som MK skriver oprette en hijack log, hvor du kan se hvilke ting der kører uden din viden. |
Halløj Elena,
Nu er der mange der har tilbudt deres hjælp, så jeg vil nøjes med at komme med et par råd.
Hvis det ikke lykkedes at få fjernet dine problemmer ret hurtigt, så find en der kan lægge Windows ind for dig igen, det sparer som oftest en masse besvær og problemmet fjernes med det samme, og din computer bliver lidt hurtigere igen.
Når det er gjort, så gå til
Her kan du finde anmeldelse af de bedste freeware utilities, og herblandt osse antivirus, og andre ting der kan beskytte din computer, og så er det gratis
|
Blondine elena??? *G* sweety jeg er Broooooowny!!! Du farveblind? tsk tsk tsk ;-) |
Hej Elena Nu har du slettet, installeret og frem og tilbage nogle gange, og jeg kan ikke afvise at der her er lavet et par fejl, du lyder jo ikke til at være den mest IT kyndige person. Mit forslag: Derefter finder du en som har Windows XP hvis ikke du selv har det (jeg foretrækker XP). Du installere så Windows XP på computeren -inden den installerer windows XP skulle den gerne spørge om du vil slette alt på computeren, og dette svarer du JA til, hvis du har husket at gemme alle dine vigtige data. Nu har du installeret XP, og du har installeret dit internet, så nu er det bare at bruge de sikkerhedscenter der ligger i XP og hente den nyeste version af anti virus som microsoft anbefaler. De anbefalede programmer er gratis fra 1-12 måneder, derefter kan du så betale hvis du har lyst. Husk desuden at bruge microsoft Update til at hente de nyeste sikkerhedsopdateringer,(dette gør den selv, hvis man sætter den til det) for det som kaldes Service Pack 2 er meget vigtig for at få lukket mange af de sikkerhedshuller der er i systemet. Derefter skulle der ikke være nogen som helst problemer, medmindre du selv inviterer dem indenfor. jeg anbefaler også at du anskaffer dig , Martin Thorborgs, spamfighter sådan at alle de email der er spam, bliver sorteret fra, også dem med filer, som du bestemt ikke skal åbne. Herefter skulle der overhovedet ikke være nogen problemer what so ever. Og som sagt bliver der formentligt kun problemer igen hvis du selv inviterer dem indenfor, så det er bare at sige nej til alt det du ikke ved hvad er.
Hvis ikke du selv kan installere det, så få en til det. men det er meget brugervenligt at installere, syntes jeg. Men nu har jeg også desværre gjort det en del på det sidste, med nogle irriterende disk nedbrud! Hvilket selvfølgeligt ikke har noget med den ovenstående installations procedure at gøre ;-) men istedet et rent hardware problem.
Mvh
Kim Sand Sørensen |
Kim
Jeg ka godt finde ud af at gemme mine ting på en diskette, hehe.. så det gør jeg bare:-)
Meeenn, Windows XP? Jeg ved ikke hvad for noget windows jeg har på min pc, troede bare windows hed windows... Men det er da sådan noget der følger med computeren når man køber den? Kan man købe Windows XP uden en computer et eller andet sted så? Tror ikke jeg kender nogen med windows XP...
|
![]() Eller gå ned i start og kør og skriv 'cmd' (uden '') Så kommer der et lille vindue... Hvis den siger kan ikke finde 'cmd' så prøv command... (fordi du har en ældre version af vindåze... |
|