Der er 2 ord der klinger i mine øre og det er "Kjolebutik" og "Tryllespejlet" min begrundelse er at det er begge navne der er lette at forholde sig til og huske. Men det er ikke ensbetydende med at de andre er dårlige valg, blot min mening.
Domænenavnet "Tryllespejlet" er desværre allerede optaget :/...
Synes "kjole butikken" lyder for normalt.
Jeg har tænkt på "Askepot's Garderobe"?
Hvad synes i om det?
Kære Kjolebutik!
Uuuuh ... pas på ikke at kommer i kambolage med skaberen af (ophavsmanden til eventyret) Askepot ... det tror jeg nemlig kan ske her, men jeg ved det ikke med sikkerhed. Forøvrigt synes jeg at det er for besværligt et navn, for hvordan vil du skrive domæne navnet?
Sådan her: askepotsgarderobe
Jeg har selv valgt et navn med hjertet til min butik frem for med hovedet og det er IKKE en fordel ... så gør det bedre end mig og så mange andre. Det behøver jo ikke at være et navn der indeholder associationer til tøj. Et rigtig godt eksempel på det er navnet Amino som jo ikke siger noget som helst om iværksætteri eller det at være selvstændig ...
Ja, Kjolebutik lyder helt normalt og måske lige netop derfor kan det være at det virker ... men har du overhovedet undersøgt om det er ledigt?
En mulighed kunne være at spørge ud i dette forum, om der er nogen der har et godt forslag til hvad din webshop med Gallakjoler i mellemklassen skal hede, istedet for de valgmuligheder du har sat op ... hvem ved, måske der kommer et guldkorn frem på den måde - som vel at mærke ikke er optaget
Jeg vil prøve at høre folk ad om de har nogle forslag. Men man må da godt nok sige at det kan være lidt problematisk at finde et godt og ledigt domænenavn.