Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstra arbejde for en butik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg arbejder for en butik 2-3 timer om ugen og har i forbindelse med et skoleprojekt taget udgangspunkt i butikken og udarbejdet en hjemmeside til dem (som en del af skoleprojektet). Jeg får i øvrig 300 kr. om ugen.

Jeg er nu færdig med skoleprojektet og står nu tilbage med en professionel hjemmeside, som er klar til at erstatte deres nuværende knap-så-flotte hjemmeside.

Ejerne ved ikke noget om hjemmesiden endnu, men jeg er næsten overbevist om, at de vil tage imod hjemmesiden når de ser den.

Jeg tænker umiddelbart, at jeg vil give dem siden gratis, da det har været en del af et skoleprojekt, men tænker alligevel om jeg burde kræve en smule penge for den.

Jeg overvejer om jeg skal give dem siden gratis, men tilføje at jeg vil have 500 kr. om året for, at vedligeholde hjemmesiden mht. SEO optimering eller små rettelser mm. Mener i at jeg kan være det bekendt? Set langsigtet (rent økonomisk) tænker jeg, at det vil være smartere med et årligt beløb, fremfor at sige de fx. skal betale fx. 1000 kr. for hjemmesiden nu og intet andet.

Vil man kunne være bekendt, at bede om 500 kr. om året for en hjemmeside? Eller burde jeg bare give dem et startpris og så er det bare det?

Håber nogen vil kaste et perspektiv på ovenstående :-)

Mvh. Erik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes bare du skal vise den til chefen - en dag der virker ro på og tid til det - og fortælle du har lavet den fordi du mener den vil være bedre - SEO osv. Pas lidt på, hvis chefen har en "aktie" i den nuværende, så er det ikke godt at kritisere den for meget - men vis din nye - og fortæl om SEO mm - og hør den rent ud, om de kunne tænke sig at den skulle erstatte den nuværende - og om de havde ting de mente skulle ændres i din - dele af den gamle måske - og om de kunne tænke sig at give dig lidt for arbejdet. Lad dem komme med forslag, de kommer næppe med under 500 kr hvis de kan li den
Så kan du forestlå at vedligeholde for en eller anden rimelig pris - ikke, selv om du er ung - under 100 kr i timen reelt for dit arbejde

Du har vist initiativ - og stiller ikke store krav må man sige - og så må man bare håbe, at chefen også forstår at det skal der sættes pris på. 

Ingen generthed - bare vær stolt og fremlæg materialet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)