Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Riskfreeprofit - undersøges af medierne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet kontaktet af den journalist som søger baggrundsviden/inside viden omkring RFP - nu er jeg ikke selv engageret (og har heller ikke været engageret) i den pengemaskine - desuden har jeg meget begrænset viden om konceptet - men grundet denne kontakt er der enestående mulighed for at kaste "det gode" ved RFP i spil i forhold til den artikel/artikelserie der formentlig kommer snart - og som med al sandsynlighed ikke er en forherligelse af RFP....!

Er du RFP-konsulent - og har du noget at føje til - så kan jeg sætte dig i forbindelse med journalisten.

Refresh my memory - hvordan er det nu det forholder sig med RFP - det er lukket ned så vidt jeg husker - og ikke overraskende har en del mennesker stolet blindt på RFP som et lødigt og seriøst koncept...

Mvh.
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:52

Hej Lasse.

Riskfree kører stadigt, omend ikke for fuld damp..

Riskfree leverer en software der til trods for alt andet der sker, faktisk virker efter hensigten.  Og det er det Riskfree altid har haft som hovedprodutk.

Man kunne så signe sig op i en fælles "investerings pool" hvor firmaets tradere ville trade for medlemmernes penge.. og det var her filmen knækkede.

Udtalelser fra firmaet påpeger at de manglende udbetalinger skyldes problematikken i USA med pengeoverførsler fra og til spillesteder...og de problemer banker har med dette. 

Jeg har været engageret i Riskfree og har desværre også en net sum penge ude at svømme, så jeg vil da også se frem til en snarlig løsning.

Om det hjælper at pudse en journalist på dem tror jeg ikke, for jeg tror nok at der er blevet pudset værre folk på dem end journalister og dette har heller ikke medført udbetalinger.. men vi håber da på det bedste.

Mvh Morten

Og jeg tage alle udfordringer op til et slag pool på uvme.... helt uforpligtigende, kun for sjov...

https://www.uvme.com/uvmguest/signup/Denmark

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:35

Det bliver da godt nok en spændende artikel, kan slet ikke vente med at læse den (gab).
Håber journalisten kontakter James og Trond som er de 2 bag firmaet for at få deres version, som jo ikke på nogen måder er hemmelig. De er ganske nemme at træffe, men det finder han jo let ud af.
Firmaet kører jo videre og som Morten nævner virker Surebetpro jo fint. Vil ikke sige det er markeds bedste surebet program, prisen taget i betragtning, men for nye tradere er det nok trods alt det enkleste at komme igang med.

Filmen knækkede flere steder undervejs, og det skyldes 99% at væksten i RFP var alt for stor til Trond og James kunne følge med. De ville ikke have hjælp, men klare det hele selv. Når man så er oppe mod kræfter som den nyere amerikanske spillelovgivning er det ikke let.
Neteller.com fik jo pludseligt lukket samtlige af deres amerikanske kunders konto, og $98 mio blev frosset for nærmere undersøgelse. Heldigvis for Neteller er de modbydeligt store og kunne køre tungs juridisk hjælp ind i kampen, og nu er samtlige penge frigivet og udbetalt til kunderne.
Et større antal af disse kunder var RFP`s amerikanske tradere, og her startede de største problemer for RFP. Dette skulle Trond og James have set komme, da der et par måneder inden var tydelige tegn på tingene gik i retning af heksejagt på spillere. RFP valgte at beholde en amerikansk bank.
I denne bank står nu alle RFP`s penge låst. Dvs at pengene er i og for sig i hus, men kommer pt ikke ud derfra. Banken som RFP har samarbejdet med i mange år tør ikke udlevere pengene da de risikerer at blive straffet hvis det senere viser sig at RFP dømmes for noget. Vi skal huske at spillelovgivningen pludseligt blev indført og efter den blev forretningsgangen RFP anvendte ulovlig set med US øjne.

Personligt synes jeg det er synd, for begrebet surebet er jo fantastisk. At det så er en branche for de yderst få er en anden sag. Det er for at sige det mildt vanvittigt svært at lære sig kunsten at trade sikkert. For laver man fejl så koster det.

Jeg tror desværre for RFP medlemmer at det har lange udsigter at få pengene ud, da hele spilleindustien er under lup fra USA side.
Mig bekendt er hele hele setuppet omkring netværksdelen fuldt ifølge med etiske retningslinier for NWM, dvs at al indtjening bla. kommer fra produktsalg. Puljen var en fest kun for medlemmer, og måtte ikke markedsføres.

Personligt har jeg bare et mindre beløb investeret i RFP, men kender da folk der har helt modbydeligt store beløb inde :-( Også danskere.

Lad os se hvad der sker, og ser da frem til at læse artiklen, selv om jeg ikke tror ret mange vil bruge tid på det.

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:14

Hej Lasse,

Vi er en gruppe der har 6 ciffer tilgodehavende, send lige mere info om den advokat.

plex

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:24

peterlex:

Hej Lasse,

Vi er en gruppe der har 6 ciffer tilgodehavende, send lige mere info om den advokat.

plex

Dem har du sikkert hentet hjem på noget andet gråzone-relateret ;-)

Lazer

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)