Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke priser koster det at få sendt et magasin rundt?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis man har et magasin/blad eller lignende man skal have sendt rundt til mange mennesker med fast interval. Så er der som jeg ser det 3 muligheder. Postnord, Bladkompagniet, eller FK Distribution. 

Postnord har opstillet nogle priser på deres hjemmeside for Magasinpost (https://www.postnord.dk/siteassets/pdf/priser/2018/magasinpost.pdf), derudover krav om adressesortering og mange krav til indlevering osv osv. Som jeg ser det hvis man har 50.000 magasiner eksempelvis, og en vægt på 200 gram, så får jeg en pris på 5,30 kr. ved 4-11 gange årligt. 

Men jeg har ikke kunnet finde information for priser hos Bladkompagniet og FK Distribution. 

Er der nogen der har erfaring eller viden om deres priser?

Bladkompagniet deles ud om natten, sammen med aviser. Tænker natleveringen må fordyre det, men selvfølgelig når de kører alligevel med aviser. Men kan ikke finde priser hos dem. 

FK Distribution har adresseløse forsendelser, men et omslag med adressen, og omdeles i byer af unge fra 13 år og opefter (På landet voksne i bil, som fritidsjob ofte). Men der drukner et magasin i en stor reklamemængde, især her op mod jul, jeg havde da nær misset et golfmagasin jeg selv modtager. 

Så er nysgerrig om hvilke erfaringer andre har om priser?

Så er der nogen der vil sige, ring og få et tilbud. Ja det er korrekt. Men nu er situationen den at jeg ikke har et magasin der skal omdeles, måske snarere det modsatte ;) Så derfor søger jeg efter prisinformation for at kunne regne på det osv. Har nogle tanker omkring distribution nemlig, som jeg gerne vil regne på :) 

Er der derudover nogen der har viden om, om der i den digitale tidsalder vi befinder os i, udviklingen inden for månedsblade og magasiner. Er det stærkt nedadgående, ligesom aviser, eller er det som det "plejer", eller måske stigende? Jeg finder det da stadig hyggeligt at sidde med et fagblad af den ene eller anden art og fordybe mig i, i stedet for kun online. Ligesom bøger jo også stadig købes i stor stil og læses, selvom e-bøger har eksisteret i mange år snart. 

På forhånd tak for svar. :) 

MVH
Hans Pedersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)