Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejds partner - medejer - sparrings partner til stormsikrings - frigørelses beslag til de nye husstands omdelte 2 hjulede affalds containere.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle husstande har eller vil få udleveret containere,til sortering af affald i den nærmeste fremtid.

Mine 2 containere kom ca. 2 måneder før ibrugtagning, og blev placeret, mellem hus og garage, i løbet af disse 2 måneder væltede de flere gange, samt blev blæst rundt med (containerne var tomme ), så da de skulle sættes permanent op sagde fruen til mig "FIND EN LØSNING".

Lavede et midlertidigt beslag i træ, men syntes selv at ideen var så god - at jeg ansøgte om en brugsmodel ( lille patent med 10 års eneret med mulighed for yderligere 10 år ), denne ansøgning er godkendt hos Patent og Varemærkestyrelsen.

Mine containere har nu stået, samme sted siden 01-10-2018.

Diverse instanser har været involveret i processen, 3F da de har renovations medarbejderne under sig, AVV - meldgård her i Hjørring - da det er dem der står for tømning af containerne - Hjørring kommune her afventer jeg et svar - 3F svarede tilbage " super ide enkelt og effektivt.

Har lavet en prototype i jern - systemet er udvidet til montage på et stakit - husmur - fliser - betong underlag.

I næste uge modtager jeg en producent's prototype til mig.

Men har brug for en samarbejds partner - medejer - sparrings partner, kun 1 person ikke 3Wink for det videre forløb,glemte jeg at sige at containerne om deles til omkring 1,2 million husstande.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)