Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Super idé

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hmm super ide. Altså ved ikke om dette findes, men hvad med et billede identifikations program til webshops. Programmet kan bruges til mange brancher.Det går ud på følgende:

En kunde der skal købe en sofa, tager et billede med digital kameraet af den nuværende sofa i stuen og lægger det ind på computeren. Herefter finder kunden en sofa på f.eks. IKEA's hjemmeside og indsætter denne istedet for den nuværende. På den måde kan kunden se om størrelsen og farven passer.

Men igen du skrev du ikke var computer nørd, men hvis man kunne opfinde sådan et program ville det booste e-handel meget.

Kunne jo også bruges til tøj køb på nettet måske.

Med venlig hilsen

MBSP

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:13

Prøv http://mydeco.com/ - den side er genial!

Her kan du tegne det rum som du ønsker at møblere. Programmet viser størrelsesforholdet og du kan derfor lave det ret præcist.

Efter at have lavet "rammen", kan du indsætte døre, vinduer og hvad der ellers måtte være af fast inventar i dit rum. Alle enheder kan naturligvis vælges i forskellige former og størrelser, således at du kan danne et autentisk rum.

Nu er du så klar til at indrette rummet, og det foregår ved at man slår op i deres database over tusindvis af møbler fra forskellige møbelkæder. Disse møbler indsætter man så i rummet og kan så vende og dreje dem som man vil. Så vidt jeg husker står der endda priser og link ved møblerne, så man kan købe dem direkte fra Mydeco.

Du kan løbende se dit projekt i et 3D-animeret vindue ved siden af "tegnebrættet".

Jeg vil give dig ret i at ideen er super god, men du er desværre ikke den første som får den. Mydeco er endnu ikke særlig kendt, men jeg er sikker på at de sidder på markedet for den slags sider i dag og mange år frem :) Beklager.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:34

Hej igen

Så burde man lave det til tøj butikker måske lingeri webshops. Da man jo ikke kan prøve tøjet.

Men der er åbenbart andre der er geniale:o).

Kunne godt bruge det til min egen webshop hvertfald.

Med venlig hilsen

MBSP

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:54

Hej Mikkel.

Har du haft innovation som fag på 2. år, eller skal du have det som valgfag på 3. år? Jeg underviser selv i innovation på HHX. Det er vel din lærers ogave at motivere jer elever til at få nogle gode ideer. Dem skal du, efter min mening, ikke have serveret her, men derimod skal du jo i gang med at tænke sammen med de andre elever.

Jeg kan godt forstå, at du efterlyser ideer her på Amino, men jeg tror altså ikke, der er nogen, der sådan lige vil rykke ud med dem.

Held og lykke med projektet..

Maikan

Fra New York
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:39
Hej Mikkel

Jeg er ved at udvilke en proces til netop at finde ud af hvad man skal starte af virksomhed, med udgangspunkt i ens erfaring, værdier, hvad man elsker at lave, og andet, under navnet Start from the Heart.

Jeg skal til at lave en test-runde med nogle få personer. Hvis du er interesseret, kan du komme med (gratis), bare skriv til mig på lars@pinds.com.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)