Jeg går på HHX 2. år. Til næste år skal vi så igang igen med Young Enterprise, det er anden gang jeg deltager første gang på første år. På 3. år vil jeg rigtig gerne sparke r.. og lave et superprodukt/koncept, jeg mangler bare lidt noge ideer. Har tænkt lidt på noget der henvender sig til Virksomheder, men ellers bare hvad "I lige går og mangler" i hverdagen.. Ved godt det er lidt at nasse på andres gode ideer, men nu forsøger jeg altså.. Tjek hjemmesiden www.ye.dk Iværksætterhilsen Mikkel |
Jeg har en super ide. Et nyt produkt der kan sælges til bla bil ejer men også virksomheder generalt. Det kan også sælge til private uden biler, ja selv fly industrien er begyndt at købe produktet.
Produktet er ved at være nede i en fornuftig pris klasse. Der er tale om et hightech produkt. Kan ikke sælges via webshop. Kræver at man skal ud til kunden.
Pt. ingen der sælger det her i Danmark. Efter min viden. Har søgt efter det via. Google.
Jeg vil gerne sælge ideen til dig for 1000,- kr. Da jeg har lært at intet er gratis.. hehe