Har en Scannet webshop som jeg gerne vil have et nyt/opfrisket design til. Se her: http://www.byamalin.com og kom gerne med forslag til ændringer og et prisoverslag.
PS: Vil naturligvis også gerne høre fra jer som kan anbefale nogle til opgaven ;-)
Vi har netop afsluttet redesign af Scannet webshoppen www.mammashop.se. Jeg vil præsentere dig for et uforpligtende oplæg fredag eller mandag pr. mail. Hvis du måtte været interesseret i at gå videre med projektet, så aftaler vi pris og betingelser.
Men som sagt, så er det et uforpligtende forslag.
Kan du skrive et par linier om din webshop og hvilken målgruppe du sigter efter?
Der er et par stykker er på aminoer som er rigtig gode til netop Scannets webshop og design, jeg kan bare ikke lige huske dem, men prøv evt. lige at søge på indlæg vedr. design til Scannet webshop eller noget i den stil. Evt lav et nyt indlæg hvor du skriver "Design til Scannet webshop ønskes", det er bare en ide
Hvis du ikke har fundet nogen endnu, er du velkommen til at ringe eller maile til mig 60 226 441 dp@256c.dk
Prismæssigt kan din shop friskes op med lidt grafik hvilket vil koste 1.500-2.500 og den helt store tur hvor du bare skal sige slå dig løs ligger på 10.000 ca.
lad os tage en snak hvis du er interesseret i at høre lidt mere... ellers held og lykke med projektet
Tusind tak for alle anbefalinger og tilbud!! Det er helt suverænt med så meget hjælp der er at hente i dette forum, tak til jer alle for dette!
Men den allerstørste tak går til en anden aktiv amino'er nemlig www.Maxr.dk som har løst opgaven og implementeret det nye design på min webbutik. Han har leveret varen super-effektivt og han kan varmt anbefales!! For de nysgerrige kan I se det her: www.byamalin.com