|
Vi er et lille og dynamisk team der leverer en række programmeringsydelser indenfor internetløsninger. Har du en idé til en ny hjemmeside men skal bruge andet end et CMS opbygget website - så prøv os! Firmaet har eksisteret siden 2002 og har en lang række referencer på "samvittigheden". Sådan arbejder vi: Et typisk projekt-forløb starter med at en idé-mand kontakter os for at få udarbejdet et tilbud på et givent projekt. Så snart det kontraktuelle er på plads går vi igang med analyse, kode-design og den egentlige implementering. Vi arbejder efter agile udviklingsmetoder og er derfor meget fleksible overfor evt. ændringer i kundensønsker midt i projektet. Er der brug for grafisk-design faciliterer vi gerne kontakten til vore dygtige samarbejdspartnere - men vi er hovedsagligt et udviklingsteam. Vore kundegruppe: Kundegruppen spænder fra den kreative idé-mand der har en vision om en internetløsning over til det store reklame-bureau der ønsker at fokusere på grafisk-design fremfor script-programmering. Se mere her - http://3kings.dk
|
Hejsa,
Jeg søger en person som kan udføre nogle programmeringsopgaver for mig.
Jeg køre en del forskellige websites www.myholiday.com www.spain-holiday.com www.feriebolig-spanien.dk www.feriebolig-spania.no www.zapin.net med flere…
Det hele er kodet i asp og asp.net og køre på en sql server. Der er også mindre kodedele lavet i javascript og ajax.
Jeg har kodet meget af det selv, men det er efterhånden begyndt at knibe med tiden så jeg søger assistance.
Jeg har en opgave som bliver den første der skal laves. Det er et nyt website www.malagacitybreak.com som skal kodes med både frontend og et simpelt cms backend.
Det jeg basalt set søger er en dygtig, erfaren og pålidelig person/firma som kan bistå mig i opgaver af alle størrelser og som har overskud til at opbygge en længerevarende relation.
Jeg ser frem til at høre fra dig
Med venlig hilsen
Claus Sørensen
Bliv gratis medlem