Åh nej, jeg fik af en fejl vist indlægget frem - nu er den 14-årige altid-klar-til-en-udfordring-teenager her i huset vist begyndt at regne på priser - så selvom jeg i mit stille sind sympatiserer med hans tankegang, håber jeg, at du får solgt hele "over night", så han ikke står i morgen og er i gang med starte en waxpushervirksomhed blandt de unge her i København K. :-)
Åh nej, jeg fik af en fejl vist indlægget frem - nu er den 14-årige altid-klar-til-en-udfordring-teenager her i huset vist begyndt at regne på priser - så selvom jeg i mit stille sind sympatiserer med hans tankegang, håber jeg, at du får solgt hele "over night", så han ikke står i morgen og er i gang med starte en waxpushervirksomhed blandt de unge her i København K. :-)
Tak Anette ;-)) Jeg fik kort sagt hej til Jonathan til jeres reception, så du må endelig give ham min mail så han kan give et bud og jeg kan slippe af med dåserne! Det kan leveres på frederiksberg allé lørdag/søndag hvis det er
Selv tak. Det var da vist nu Stefan, som er vores 12-årige huspianist, du hilste på, tror jeg, men hvis du kommer til Aminotastic, kan det være, I mødes der. Mellem os sagt tror jeg ikke, du skal vente tårnhøje bud fra Jonathan, så hold endelig tråden åben og sælg, hvis du kan. Men jeg blander mig uden om og leverer kontaktoplysninger videre.
Det var da vist nu Stefan, som er vores 12-årige huspianist
Det kan jo være :-))
Men Jonathan skal være velkommen til at skrive, vi kan jo altid finde ud af at jeg tager det tilbage han ikke får solgt når han ikke orker at lege pusher mere
Men der er 4 kasser á 24 dåser, 4 forskellige typer. Højest bydende får dem.
Hvis du ikke har solgt dine Dax Wax, er jeg interesseret i et købe en del af dem, men jeg kan ikke købe hele partiet. Jeg skriver en PM. og hører om vi kan blive enige.