Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kender Topcare?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg ikke lade være med og blande mig – og sidder med et meget tilfreds smil om munden.

NEJ jeg har ikke aktier i Topcare, men har på anden vis været lidt involveret i konceptopbygningen.

Kongstanken i Topcare er, ar travle selvstændige ikke skal bruge tid og kræfter på at slæbe tunge og uhåndterlige vaske og rengøringsprodukter hjem fra diverse supermarkeder – men få det bragt lige til døren.

Vi ved alle, at brugen af denne form for produkter er meget belastende for miljøet – og den belastning er der også i konceptet taget højde for, for samtlige produkter er nok det mest miljøvenlige der findes på markedet.

Da det er meget koncentreret og skal bruges i MEGET mindre mængder end vanlige tilsvarende produkter, er det rigtigt at det kræver en ændring af doseringsadfærd – og ja, den adfærd kan godt være lidt svær og knække – men det er altså en af kerne punkterne i konceptet, doser mindre men få en vask som du er vant til kvalitetsmæssigt, og skån miljøet i samme proces.

OG ved rigtig dosering – så er det faktisk de billigste kvalitets vaske og rengøringsprodukter på det danske marked.

En anden ting der blev arbejdet meget med var signalværdierne ved telefonbetjeningen – selvfølgelig skulle Topcare sælge deres vare, men kunderne måtte ikke føle at de ikke fik valgmuligheden og at et nej tak er et nej tak og skal respekteres.

Det kan jeg fornemme også er lykkedes til fulde, og det er herligt.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for at vække en gammel tråd til live.

Vi har købt TopCare produkter for et år ad gangen og må sige at vi har sparet ca. 1200,- kr. ifht. andre forhandlere.

Vores konsulent udregnede for godt et år siden en hel pakke for 1 år og jeg må sige at den beregne af mængde holder stik- tilmed har jeg sparet næsten 1200,- klejner Big Smile

Alt positivt her og i længden er deres produkter faktisk en billig løsning, samt miljøvenlige og med god kvalitet.

Lige nu, har de faktisk sænket priserne yderligere.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)