Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Folkens

Jeg skriver, fordi jeg har planer om at åbne et webshop, med tøj til kvinder målgruppe 16-50 ca
Det skal være noget fint og god kvalitet, men samtidig jordfaste priser, er der nogle der ved hvor jeg finder min leverandør.
Jeg har kigget en masse på noget, men synes det ret svært, at finde dem, må meget gerne være udenfor DK.
og har i nogle gode råd til hvordan jeg starter op?
tages imod med kyshånd
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

sabine rikke:
Hej Folkens

Jeg skriver, fordi jeg har planer om at åbne et webshop, med tøj til kvinder målgruppe 16-50 ca
Det skal være noget fint og god kvalitet, men samtidig jordfaste priser, er der nogle der ved hvor jeg finder min leverandør.
Jeg har kigget en masse på noget, men synes det ret svært, at finde dem, må meget gerne være udenfor DK.
og har i nogle gode råd til hvordan jeg starter op?
tages imod med kyshånd

hej

god ide da  der slet ingen konkurrenter findes, 

godt råd må lade være, brug din penge på noget andet

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Min drøm er jo at opstarte en webshops, så har ikke lyst til at investere mine penge i noget andet
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

sabine rikke:
Min drøm er jo at opstarte en webshop

En webshop er ikke bare at finde leverandører og lave en webside hvor du lægger produkterne ind. Der er utroligt meget arbejde ved siden af med håndtering af produkterne, retur, regnskab, optimering af webshop, sørge for at få kunderne og være hvor de er osv.

Når du vælger tøj markedet så er det et område hvor der er SÅ mange shops så du drukner i mængden.

Hvis du ikke ved hvordan du finder leverandører så har du en stejl bakke at gå op ad.

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ved jeg godt :)
og det er jo ikke fordi jeg ikke har lavet en forretningsplan, har styr på hvordan jeg vil markedsføre og være bedre end mine konkurrenter.
det eneste jeg mangler er leverandør, derudover skal jeg finde nogle som kan prøve at lave noget tøj som jeg helt selv jeg fundet på/altså lavet en sketsje af :)

Men mange tak for svar :-)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

sabine rikke:
det er jo ikke fordi jeg ikke har lavet en forretningsplan, har styr på hvordan jeg vil markedsføre

Yes

sabine rikke:
det eneste jeg mangler er leverandør, derudover skal jeg finde nogle som kan prøve at lave noget tøj som jeg helt selv jeg fundet på

Hvis jeg var dig så vil jeg nok starte med egen produktion og derefter måske med tiden finde nogle assories som passer til.

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvor jeg selv syer og laver tøjet? :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

sabine rikke:
Min drøm er jo at opstarte en webshops, så har ikke lyst til at investere mine penge i noget andet

Så find noget andet at sælge hvis du bare vil have en webshop

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

sabine rikke:
Altså hvor jeg selv syer og laver tøjet? :)

Ja hvor du laver tegningerne og får en systue/fabrik til at lave tøjet til dig...

Jeg tror gerne at der er penge i unik tøj som ingen andre har...

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
okay, god ide tusind tak :)

kender du nogle gode tegne programmer osv til computer, så man kan tegne dem ind der, efter man har gjort det i hånden?
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)