Virksomhedsadresse - hjemmeadresse eller lager/kontor - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jura, kontrakter, lovgivning, ophavsret m.m. "

Virksomhedsadresse - hjemmeadresse eller lager/kontor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 26
Tilmeldt 28. jan 16
Indlæg ialt: 7

Skrevet 08-11-2018 kl. 21:53

Hej,
Hvilke regler er der for, hvor ens firma skal registreres henne?

Jeg arbejder både fra min hjemmeadresse, men også fra lager/kontor (pakker mv.) + jeg har bord/printer mv der. 
Jeg er der ca. 50/50, men det skifter - nogle gange er jeg mere på lageret/kontoret - andre gange arbejder jeg mest hjemmefra.
Jeg trækker ikke hjemmekontor fra, da jeg reelt sidder ved fælles skivebord/stue mv.
Er der en regel for hvor firmaet skal registeres - hvis det er hjemmefra og jeg kører i privat bil til lageret/kontoret, kan der vel skrives km godtgørelse på?

Skal det evt. dokumenteres hvor meget man er hvorhenne? 
mvh

Amino-karma 167.279
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 36.166
Amino Plus
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet 08-11-2018 kl. 22:27

Yuki1:

Hej,
Hvilke regler er der for, hvor ens firma skal registreres henne?

Jeg arbejder både fra min hjemmeadresse, men også fra lager/kontor (pakker mv.) + jeg har bord/printer mv der. 
Jeg er der ca. 50/50, men det skifter - nogle gange er jeg mere på lageret/kontoret - andre gange arbejder jeg mest hjemmefra.
Jeg trækker ikke hjemmekontor fra, da jeg reelt sidder ved fælles skivebord/stue mv.
Er der en regel for hvor firmaet skal registeres - hvis det er hjemmefra og jeg kører i privat bil til lageret/kontoret, kan der vel skrives km godtgørelse på?

Skal det evt. dokumenteres hvor meget man er hvorhenne? 
mvh

Du bestemmer i det fald sikkert selv hvilket der skal være hjemstavn - jeg ville mene hjemmet - og så den anden registreret som P adresse.

Hvis du kører hjem til kontor for at arbejde der er det befordringsfradrag - hvis du alene kører for at hente varer og ud til kunde osv - kørselsfradrag - her kan du sikkert få en diskussion med skat-  men dokumenter som bedst du kan

vh john Hannover

Amino-karma 26
Tilmeldt 28. jan 16
Indlæg ialt: 7

Yuki1
Skrevet 09-11-2018 kl. 08:39

Hej John, 1000 tak for hurtiigt svar Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :