Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsadresse - hjemmeadresse eller lager/kontor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Hvilke regler er der for, hvor ens firma skal registreres henne?

Jeg arbejder både fra min hjemmeadresse, men også fra lager/kontor (pakker mv.) + jeg har bord/printer mv der. 
Jeg er der ca. 50/50, men det skifter - nogle gange er jeg mere på lageret/kontoret - andre gange arbejder jeg mest hjemmefra.
Jeg trækker ikke hjemmekontor fra, da jeg reelt sidder ved fælles skivebord/stue mv.
Er der en regel for hvor firmaet skal registeres - hvis det er hjemmefra og jeg kører i privat bil til lageret/kontoret, kan der vel skrives km godtgørelse på?

Skal det evt. dokumenteres hvor meget man er hvorhenne? 
mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Yuki1:

Hej,
Hvilke regler er der for, hvor ens firma skal registreres henne?

Jeg arbejder både fra min hjemmeadresse, men også fra lager/kontor (pakker mv.) + jeg har bord/printer mv der. 
Jeg er der ca. 50/50, men det skifter - nogle gange er jeg mere på lageret/kontoret - andre gange arbejder jeg mest hjemmefra.
Jeg trækker ikke hjemmekontor fra, da jeg reelt sidder ved fælles skivebord/stue mv.
Er der en regel for hvor firmaet skal registeres - hvis det er hjemmefra og jeg kører i privat bil til lageret/kontoret, kan der vel skrives km godtgørelse på?

Skal det evt. dokumenteres hvor meget man er hvorhenne? 
mvh

Du bestemmer i det fald sikkert selv hvilket der skal være hjemstavn - jeg ville mene hjemmet - og så den anden registreret som P adresse.

Hvis du kører hjem til kontor for at arbejde der er det befordringsfradrag - hvis du alene kører for at hente varer og ud til kunde osv - kørselsfradrag - her kan du sikkert få en diskussion med skat-  men dokumenter som bedst du kan

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, 1000 tak for hurtiigt svar Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)