Er der nogen som kan anbafale et program til at konverterer flere mange png billeder til jpg? Billederne ligger i mange forskellige mapper og strukturen skal bevares. |
Imagemagick.
VH. GrN.dk
Er der nogen som kan anbafale et program til at konverterer flere mange png billeder til jpg? Billederne ligger i mange forskellige mapper og strukturen skal bevares. |
Imagemagick. |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Du kan oprette et script i photoshop, som gør arbejdet for dig. |
Tak. Er det til at finde ud af som almindelig windows bruger? |
Tak. Jeg fandt en video på youtube. Det ser ikke ud til at der kan oprettes mapper automatisk. Jeg har over 2000 filer i omkring 100 mapper |
Det er muligt med et script. |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Ved du hvordan man gør? |
Ja, det gør jeg. VH. GrN.dk |
Vil du hjælpe med hvordan jeg gør ? |