Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor starter jeg som freelancer? (webdesign og grafisk)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 19
Fra  SimpleCo Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har over de sidste 2 år drevet et mindre bureau som jeg har kunne leve af. 
Men jeg ønsker ikke længere at tage mig af alt der hører dertil, da jeg nu kun vil fokusere på det jeg gør bedst og elsker mest. 

Så mit spørgsmål er, hvordan finder jeg kontakter, samarbejdspartnere eller lign. hvor evt. arbejde kan blive uddelegeret. 
Jeg arbejder med webdesign, grafisk design og er begyndt på noget fotografering. Mere specifikt kan jeg designe logo, tryksager, grafisk content og kode hjemmesider fra bunden, dog uden back-end delen. 

Hvis du har nogle ideer eller tips, vil jeg sætte pris på det. :-) 

Med venlig hilsen
Joacim Yes

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Joacim

Hvis du vil starte som Freelancer, så slipper du ikke for at have CVR nummer (ihvertfald ikke hvis du gerne vil kunne leve af det), og dermed også det administrative der ligger i det.

Jeg har selv valgt at outsorce store dele af det administrative til hende der atger sig af mit regnskab.

Hvis det er salgsdelen du gerne vil slippe af med, så findes der en del Sourcing firmaer (ihverfald indenfor mit område) der lever af at sælge freelancere, tag evt et kig på Prodata, 7N m.fl. ved ikke om de dækker dit omrtåde, men det er måske en start.

Held og Lykke med det!

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)