Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Usability test samt SEO optimering på hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Sep 18
Indlæg ialt: 13
Fra  Tigar 17 online Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du helt ret i 😁

Det kommer nok engang.... 🤔

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Domino Evers:
Google er jo lidt ligeglad med hvor "pæn" din hjemmeside er, Google kan kun læse tekster, overskrifter, billedebeskrivelser, interne / eksterne links og indhold....

Google er bestemt ikke ligeglad med, hvordan en hjemmeside ser ud. De lader bare brugerne afgøre resultatet.

En flot hjemmeside med de rigtige Call to Action (CTA) elementer får brugerne til at klikke videre på siden. Og det er et af de vigtigste parametre for at bevare en god placering i deres indeksering, når den først er opnået.

Hvis brugerne ikke bliver på siden, men hurtigt vender tilbage til siden med søgeresultater, vil siden hurtigt miste en god placering i søgeresultaterne.

Derfor bør alle SEO-elementer gå hånd i hånd.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

schulstad:
Hvor ville vi cirka ligge henne prismæssigt for at optimere hjemmesiden så den når til tops i søgeresultatet, hvilket jeg bestemt tror er muligt inde for den snævre branche med leje af pølsevogne.

Ingen kan love noget præcist i forhold til at komme til tops - side 1, på Google. Derfor kan jeg heller ikke oplyse en pris for det.

Men jeg kan helt sikkert hjælpe dig til at opnå markant bedre placeringer og ikke mindst bedre konverteringer fra de brugere, som besøger siden.

Hvor meget det løber op i, afhænger helt af, hvor meget jeg skal lave for dig. Hvis du vil have resultater hurtigst muligt, skal der sættes ind på flere fronter - også linkbuilding. Hvis du har lidt tålmodighed, kan vi angribe det step by step, hvor vi starter med de lavest hængende frugter, og går videre derfra i takt med, at vi løbende holde øje med, hvordan siden performer - udover Google Search Console og Analytics bruger jeg både Ahrefs og Accuranker. Men det vil jeg gerne tage en dialog med dig om - jeg skriver en PB til dig her.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)