Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg oplyse til skat denne slags udbetalinger?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag mit problem er stort, jeg har fået over tusind forskellige forklaringer både på forumet her, og ved skat (Andet på hvilken person jeg har talt med derinde)

Alle er uenige simpelthen og jeg forstår ikke at det kan være så svært.

Jeg har en hjemmeside, som jeg har nogle brugerer på lidt ligesom en dating portal, for at forklarer det let, hvergang en bruger henviser en anden ven tjener han automatisk nogle penge på sin konto, han tjener dog også lidt penge ved at klikke på sponsorer osv.

Jeg udbetaler nogle penge til hver enkle bruger, og dem skulle jeg gerne kunne trække fra i skat.

Nogle mener at jeg bare skal havde udskrifter for at jeg har overført pengene til hans/hendes bankkonto via danskebank.
Andre mener jeg skal både havde disse udskrifter og persons navn og adresse.
Nogle helt andre mener jeg skal havde disse udskrifter, plus navn og adresse og personens cpr nummer også de sidste 4.

Dette med cpr nummer er UTROLIGT svært at få fra folk, da næsten ingen forståligt nok vil give deres cpr nummer og det kan desværre trække min omsætning helt vildt ned og det vil jeg helst være fri for.

Så alle jer der har forstand på skat, det ville betyde utroligt meget hvis i kan forklarer mig hvad jeg skal gører.

Mange tak

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:09

Kan man ikke bare ringe og spørge SKAT selv?  

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:21

Tro mig jeg har været dernede fået noget oplyst, så får jeg det iorden som de har fortalt, tager lige derop igen for at spørge om det ser fint ud også får jeg noget nyt afvide igen, og sådan bliver de ved.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 19:11

Jeg mener umiddelbart ikke du er pligtig til at indberette noget da der ikke er tale om et ansættelsesforhold men sikkerhed hos Skat kan du få ved at indhente et bindende svar. Det koster 300 kr.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)