Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Destruktion af IVS - genetablering efterfølgende?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Årsag:

Et dansk web-udvikler hus har taget røven på mig og har taget mine penge. Jeg vil ikke spores tilbage til denne handle igen, da det tager psykisk hårdt på mig. Jeg vil gerne starte et nyt kapitel, som det nævnte aldrig er hændt

Overvejelser:

1)Jeg vil gerne nedlægge mit IVS. Der er ingen gæld eller andet. Den er bare tom og godkendt af revisor.
2)Jeg vil gerne starte et nyt op - vigtigst er med et nyt CVR - altså juridisk og forretningsmæssigt nyt(ikke nødvendigvis et nyt IVS - alternativer kan også overvejes).

Mit spørgsmål:

Er det muligt og en fair løsning? Hvad er processen?

Tak.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kokos Ulrik:
Er det muligt og en fair løsning?

Det lyder lidt mærkeligt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du godt, selv om jeg synes det er svært at forstå du vil rode med det. Du kan jo altid spores tilbage - vil altid stå i CVR som ophørt IVS som stifter og reel ejer
Du kan lade det tvangslukke som alt for mange har gjort (delårsag til der ventes stop for nye IVS fremad) eller du kan erklkæringslukke det på ordentlig vis

du kan altid stifte nyt IVS - ApS - Personlig virksomhed midt i processen om du vil - Det nye hæfter ikke for det gamle - men hvis nogen mener DU skylder dem penge og har personligt ansvar du klart kunne vide ville have ramt gamle IVS og du stiftede gæld længe efter, du burde have vist, du ikke kunne betale dine kreditorer, så kan der være risiko for hæftelsesgennembrud og personlig hæftelse. Det kræver dog ganske stor bevisførelse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kokos Ulrik:

1)Jeg vil gerne nedlægge mit IVS. Der er ingen gæld eller andet.

Hvorfor det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)