Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

N26 enhver iværksætters bank?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person
Hej Iværksættere,
Jeg har siddet og læst på den nye bank app N26, som fungerer præcis som en normal bank, udover de ikke har fysiske filialer rundtomkring i verdenen, således sparer de penge og kan give os som kunder fordele.
Jeg ved ikke hvor mange af jer der er bekendt med N26, som udgangspunkt er din bank på din telefon i deres app du downloader. Banken bliver rost for både at hjælpe rejsende med at skabe store besparelser i gebyrer både for veksling men også for blot at have en bankkonto.(Det er ganske gratis at være kunde hos N26). Dog kan du tjene penge ved at lave en opsparingskonto hvor du får renter tilført.
Derudover bliver banken også rost for at hjælpe iværksættere da de ikke har nogle krav til dig som kunde udover at du besidder pas fra det land hvor du er registreret som statsborger.
Det skal lige tilføjes at N26 er verdens hurtigst voksende bank, og den er altså på vej til at indhente de traditionelle pengeinstitutter.
Banken fungerer altså både for internationalt rejsende og iværksættere, så hvis du er det ene eller det andet, synes jeg helt sikkert det er din tid værd at læse dig ind på emnet og give det en overvejelse. Jeg er personligt selv blevet medlem og har indtil videre kun været tilfreds, og i løbet af en halvanden måned har jeg nok sparet +300 kr i vekselsgebyrer, fordi jeg bor i udlandet og rejser en del.

Læs hele artiklen med Michael Ginnerskov Jensen her: https://www.infonews.dk/2018/10/17/online-banken-n26-i-rivende-udvikling/
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke da en gang useriøs reklame! 

Har de overhoved en godkendelse af Finanstilsynet ?

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Skamløst reklameindlæg

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Sikke da en gang useriøs reklame! 

Har de overhoved en godkendelse af Finanstilsynet ?

N26 er godkendt under det tyske finanstilsyn og kan operere som en bank i Europa, samtidig er de godkendt hos Finanstilsynet også - hvilket du kunne tjekke i vinanstilsynets virksomhedsregister.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
hvilket du kunne tjekke i vinanstilsynets virksomhedsregister

Hvorfor dælen skulle jeg dog bruge tid på det?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:

Lucas - Hosting4Real:
hvilket du kunne tjekke i vinanstilsynets virksomhedsregister

Hvorfor dælen skulle jeg dog bruge tid på det?

Fordi du tilsynladende havde tanken om de muligvis ikke var godkendt - du kunne også have sparet 2 sekunder af din tid ved bare at have skrevet: "skidt reklame" og så undgå at kommentere mere end det når du ikke gider bruge 1 min på at faktisk undersøge ting inden du udtaler dig.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Men spørgsmålet er vel om en konto hos N26 kan bruges som nem konto ellers er man jo ikke kommet nogle vegne

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

formentlig kan den - hvis N26 vil tilmelde den - det er nok mere tvivlsomt - det er nok mest til private og minder jo som jeg læser det, ganske meget om Lunarway - en top op konto (kan sikkert ikke tilmeldes nets osv ) og et hæve kort - et debit kort -. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bor nå i Berlin og tenkte på at bruge N26. Men hvorfor skal man bruge en bank som iverksetter som ikke har en kundeservice det er mulig at komme i kontakt med? Det finnes ikke mulighet til hverken at ringe eller få kontakt med dem på mail. De har også en dårlig profil på Trustpilot. Som iverksetter er det et mareritt at bruge en bank det ikke er mulig at tale med.

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er noen erfaringer fra Trustpilot vedrørende N26. Det er nok best å bruge en traditionell bank.

Please do not bank with N26 for your…

Please do not bank with N26 for your own health.

They blocked my account for approximately two months without any communication about what was going on which is not even the worst bit.

They have now cancelled my account and have hold of my funds which is a significant amount without any reply about how to get this back.

N26 have literally stolen my money and are ignoring all my attempts to get in touch and retrieve this. I am now having to take the legal route at a lot of unnecessary stress to myself and my fiancee as they have our wedding savings.

Absolute disgrace and I never complain about companies normally.

THIEVES!!

THIEVES!!! won't cooperate on missing payments when they money is clearly with them for the last 2 weeks, confirmed by payees bank.

All was fine until my account got…

All was fine until my account got hacked. Since then, I've spent two months trying to get the stolen funds returned to my account. At a traditional bank, this is a straightforward process, but not with N26. Oh no. Thankfully I'm only missing €400, but I'm very thankful I don't use N26 as my primary bank. 
I've now sent them disputed payment sheet four times (once to each agent), and still nothing.

Terrible Customer Service for a new Fintech company

I had nothing but terrible experience with their customer service thinking they are bank police and threatening me with their talk of giving my account to authorities if I don't pay their fees because I moved countries and through the process of trying to cancel which was a massive headache, I wanted to cancel my subscription before ever even using their online bank. For a new fintech banking, they have completely got it wrong when it comes to customer service. Getting away from conventional banking systems means the customer experience should be better, cheaper and more pleasant. They do nothing of such and try to lock in people for a few euros at the cost of a terrible customer experience. I will make sure to tell the world not to ever sign up with them.
Notice how you can't even review them on their facebook page? or make comments?

N26 is a scam

N26 is a scam, I received several of my salaries to this N26 Germany bank account and today I lost it all. N26 blocked my debit cards, I can access my account but, it will not let me transfer money to any of my other bank accounts. 
They do not have a phone number and the agent via email, chat and twitter do not reply. 
I have been trying to contact them for the last 4 days. I lost everything and I am Killing Myself Today

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)