Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop guide?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har nu fundet ud af hvad jeg vil sælge i min webshop,
og da jeg har gået med drømmen længe om at have en webshop,
så vil jeg meget gerne igang :)

Nu står jeg med det problem at jeg ikke har prøvet det før jo,
så vil gerne have noget hjælp.

Er der nogen her der har startet webshops før som kan finde ud af
at lære fra sig? (Jeg tænker på gratis rådgivning over msnmessenger)

Jeg ved godt hvordan man skruer et website sammen osv.,
og alt det har jeg forstand på.

Mit problem angår betalingservice osv., hvordan klares det,
og hvad skal klares?

Er der evt. nogen der har en guide til at starte en webshop som beskriver det hele punkt for punkt?

Håber nogen kan hjælpe mig lidt.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:38

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:48

Prøv at finde en standardshop - det koster ikke særlig meget, og der kan du få hele den basale funktionalitet, incl. betaling, kundekartotek, lagerstyring osv.

Jeg har en scannetshop, men der er selvfølgelig andre udbydere af shops, fx DanDomain osv.

Du vil givet få andre svar her, om at du selv skal designe din shop fra bunden Det kan du selvfølgelig også, men det koster meget mere end at starte med en standardshop. så vidt jeg ved kan du prøve både Scannets og Dandomains shop gratis i 14-30 dage, så kan du jo se, om det er noget for dig.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:39

Jeg vil helt klart anbefale dig at gå igang med en af dem jeg kalder "500 kr. webshops".

500 kr., fordi det er ca. hvad det koster om måneden inkl. alt at have dem kørende. Og det er så lavt et beløb at man ikke løber nogen (økonomisk) risiko, og kan starte ud med at få sig nogle erfaringer.

Herhjemme findes der i bund og grund 2 systemer af den slags: ScanCommerce og DanDomain. Begge er til rådighed i en gratis prøveversion, så du kan teste det lidt af før du køber. Så bare kast dig ud i det, du løber (næsten) ingen risiko!

Hvilken af de to der er bedst er et kæmpe spørgsmål, og afhænger af hvad det er du vil sælge, men mest hvor dine egne kompetencer ligger.

Jeg har selv testet begge systemer, og efter at have grublet over det i et halvt år er jeg ikke kommet nærmere på et svar. De begge har forskellige fordele og ulemper.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)