Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsrengøring tilbydes.. Kender i nogen?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 31. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Fra  SKRengøring Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har valgt efter noget tid at åbne mit eget rengøringsfirma.

Dette har jeg valgt at gøre fordi jeg har arbejdet med erhvervsrengøring på byggepladser, hvor vi har ryddet op/rengjort efter håndværkere, samt slutrengøringer ved gennemgang og aflevering af nybyggerier.

Jeg har selvfølgelig lige bestilt visitkort hjem som jeg kan køre rundt og dele ud til forskellige potentielle og forhåbentlig nye kunder.

Jeg ved at prisene bliver presset grundet at der er kommet en del billigere arbejdskraft og ved at rengøringsfirmaerne åbner og nogle må lukke igen fordi de går for langt ned i pris. 

Dette er ikke hvad jeg har tænkt mig at gøre, for jeg synes at pengene er det værd at betale for det rigtig gode arbejde jeg udføre. 

Så er der nogen som kender nogen, som igen kender nogen som mangler et rengøringsfirma, så finder i min mail og tlf.nr nederst. 

Vi gør rent både på byggepladser i nyopførte bygninger/lejligheder og laver slutrengøringer, kontorer, solcentre, fitnesscentre, skoler, børnehaver og lagerbygninger.

Det koster ikke noget at ringe eller skrive en mail til mig. 

På forhånd tak.

Stina Kehler

Kehlerrengoering@gmail.com

Tlf.nr: 50576624 Træffes bedst mellem 8-14 ellers læg en besked og jeg kontakter dig.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)