Jeg forsøger mig nu med dette gode forum, da jeg er ved at løbe tør for veje at gå. 2. august afleverede jeg min apple computer til reparation (efter anvisning fra Apple DK). Computeren er oprindeligt købt direkte hos Apple (Irland). Ca. midt august foreslog Apple DK at jeg skulle modtage en erstatnings computer (da reparationen tog for lang tid), hvilket jeg takkede ja til, i troen om at det ville gå hurtigere. I skrivende stund har jeg ikke modtaget erstatnings computeren, men har til gengæld et sagsnummer hos Apple Support (DK). Jeg driver en lille forretning og er rimeligt afhængig af computeren - men har nu været uden i 2 måneder og en slat. Min udfordring er, at Apple Support DK ikke synes at kunne eskalere sagen, og jeg har ikke fundet et telefonnummer eller en mail-adresse hos Apple, hvor jeg selv kan klage videre/eskalere sagen. Jeg har forsøgt mig med lidt vejledning fra Forbruger EU, men de rådgiver kun private. Er der nogen herinde som har et godt råd til, hvordan jeg kan få råbt nogen op hos Apple ? (PS: Beklager, hvis tråden er røget helt forkert - jeg kunne ikke lige finde en passende kategori.) I håbet, Claus |
Hej Claus,
Her har du telefonnumre til apple support i samtlige lande: https://support.apple.com/en-us/HT201232
Hvis du hellere vil maile til dem så forsøg med: AppleSupport@email.apple.com
Mvh Søren