Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klage eller eskalering til Apple

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg forsøger mig nu med dette gode forum, da jeg er ved at løbe tør for veje at gå.

2. august afleverede jeg min apple computer til reparation (efter anvisning fra Apple DK). Computeren er oprindeligt købt direkte hos Apple (Irland).

Ca. midt august foreslog Apple DK at jeg skulle modtage en erstatnings computer (da reparationen tog for lang tid), hvilket jeg takkede ja til, i troen om at det ville gå hurtigere.

I skrivende stund har jeg ikke modtaget erstatnings computeren, men har til gengæld et sagsnummer hos Apple Support (DK).

Jeg driver en lille forretning og er rimeligt afhængig af computeren - men har nu været uden i 2 måneder og en slat.

Min udfordring er, at Apple Support DK ikke synes at kunne eskalere sagen, og jeg har ikke fundet et telefonnummer eller en mail-adresse hos Apple, hvor jeg selv kan klage videre/eskalere sagen.

Jeg har forsøgt mig med lidt vejledning fra Forbruger EU, men de rådgiver kun private.

Er der nogen herinde som har et godt råd til, hvordan jeg kan få råbt nogen op hos Apple ?

(PS: Beklager, hvis tråden er røget helt forkert - jeg kunne ikke lige finde en passende kategori.)

I håbet,
Claus
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Oct 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for bud Søren - men de er allerede forsøgt, og det er præcis så langt jeg kan komme (apple support).

Det virker som om at Apple Support DK er meget langt væk fra Apple, for det eneste svar jeg får (og har fået i en måned) er, at de (Apple Support) venter på svar ... Og de fortæller at de ikke kan gøre meget andet :-/

Hilsen
Claus

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde selv købt direkte fra Irland og oplevede ikke at den lokale representant i Spanien levede op til mine forventninger da skærmproblem opstod efter blot 2 mdr.

Jeg kontaktede derfor selv supporten i USA som hjalp mig.

Tilmeldt 9. Oct 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh - god idé. Havde jeg ikke selv tænkt. Jeg tror jeg prøver at kontakte Apple support uden for DK, og ser om det hjælper. :)

Tilmeldt 9. Oct 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjalp åbenbart at spørge herinde. I dag har Apple meddelt at de har sendt ny maskine afsted :)

Tak for taletid og gode råd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)