Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af automater

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en leverandør af automater.

I bund og grund skal jeg bruge en "cigaret-automat" med møntindkast, og så alligevel ikke...Smile

Princippet er det samme, men den skal nu sælge nogle andre produkter.

Der er tale om en væghængt automat, med 5-6 produktkategorier... 

I første omgang håber jeg at kunne få opstillingsaftaler ca. 10 steder i indre København, men på sigt vil jeg naturligvis gerne udvide.

Derfor vil jeg gerne have produceret en automat, med "mit" unikke design, og firma logo m.v. - med en mekanisme der er tilpasset mine produkter.

Er der nogle der kender til et sted man kan henvende sig for at få hjælp til et sådan projekt?

//Chano

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:32

Har du prøvet at søge efter dem i Kina. Jeg vil tro det er der du skal finde dem i dag. Nok ikke mange andre steder der producere dem.

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:15

Hejsa - jeg har forbindelse til noget der allerede er på markedet i DK - Italiensk produceret, lavet som spiral automat - uden køl, og m. møntværk, dog std. uden veksling, men det kan jo da laves.

Disse anvendes bla. i Solcentre - til salg af kort og cremer m.m.

Sådanne modeller ligger fra ca 8.000,- + moms og op efter, kan vægmonteres - hvis man køber uden underskab.

Du er velkommen til at kontakte mig for nærmere info -

mvh

Beno

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 02:01

Hej Chano

Jeg ved om et super flot automat mærke her i dk, men ved ikke om de kan producere med logo til dig. Du kan evt. forhøre dig hos dem. Hvis du har interesse kan du skrive.

mvh. Faroemale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)