Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 tilbud på online løsninger er vejen frem for virksomheder – Onlinebasen.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Onlinebasen Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer
Vi er et benhårdt team, som knokler dag og nat for at gøre vores forretningside til virkelighed, og jeg er så pisse stolt over at være en del af den rejse, som vi er på! Vi startede få måneder siden med blot en ide og i dag har vi et produkt, vi har samarbejdspartnere og vi har ”proff of concept”. Vi har siden dag 1 haft en klar strategi, en klar målsætning og en klar vision. Det har taget skuden til det sted, vi er i dag.
Jeg er mega glad for at kunne præsenter www.onlinebasen.dk et online digitalt bureau, som levere 3 tilbud gratis og uforpligtende fra digital- og webbureauer i hele Danmark. Så du som hjemmeside/virksomhedsejer kan få overblikket over din næste online løsning. Du udarbejder en forespørgsel på få minutter og modtager 3 løsnings muligheder indenfor 72 timer. Du vælger selv hvilket et af de 3 tilbud som du ønsker.
Vi tror på at 3 tilbud på online løsninger er vejen frem, vi har de seneste uge været i dialog med over 50+ bureauer og sparringspartnere og de har taget ekstremt godt i mod os, og de bedste af dem har sagt ”JA” til et samarbejde. Så nu mangler du kun at prøve vores tjeneste. Har du en hjemmeside eller sidder du i en virksomhed, som har en hjemmeside eller ønsker en? Så hop en på Onlinebasen.dk og få 3 tilbud, det tager kun få minutter, men sparer dig masser tid og penge!
Vi har brug for alt den feedback vi kan få! Hvis du sidder og brænde inde med kommentar eller problemstilling eller alt andet så kontakt mig direkte på: mads@onlinebasen.dk

Ha en rigtig fed dag! Og go vind i sejlende!
Mads, Onlinebasen.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)