Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej alle der ude.opstart akvariefisk - handel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med drømmen om at starte en lille butik med akvarie udstyr, og salg af fisk. Jeg har selv haft discus fisk i 6 år og primært også det jeg kunne tænke mig at beskæftige mig med.

Men inden alt det så er der jo nogle uddannelses krav der skal opfyldes. Er der evt nogle der kender til hvordan regler er? Nogen siger det er nok med de AMU kurser man kan tag og andre siger at man skal tage uddannelse. Som dyrerpasser assistent.

Håber der er nogle der kan gøre mig lidt klogere på det emne. :)

Er der nogle steder der er bedre end andre til at opsøge evt. Samarbejdspartnere og avlere?

God aften til jer alle

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46684
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.foedevarestyrelsen.dk/Leksikon/Sider/Dyrehandlere.aspx er godt sted at starte. Du kan jo ikke lede i alle fald slet ikke med fysisk butik, af discus , men som online måske - selv om dine kunder jo givet vil se fisken inden køb, er den "typeren" osv - og de nye typer alle ret så ristestente for "Discussyge" og i høj grad også avlet til at klare sig langt på tørfoder - men alt det - ved du garanteret alt om - Du skal bare kunne overbevise kunder og regne med de skal være i hente afstand

god vind med spændende projekt

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)