Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investere i storprinter til tryk af bordkort, menukort mm eller brug lokalt trykkeri

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står og er ved at arbejde på at etablere en virksomhed, hvis salg kommer fra tryk af forskellige produkter.

Men da jeg ikke har det store kapital, står jeg lidt i et dilemma.
Burde jeg investere i en storprinter, så jeg selv kan stå for tryk af mine produkter.
Eller kan jeg, som jeg selv tænker lige nu, have kontakt med 1 fast lokalt trykkeri, som kan stå for at printe alt, og når produktionen af en forsendelse er færdigtrykt, kan jeg komme og hente produkterne og så selv sende dem afsted.

Jeg ved selvfølgelig godt, at hvis jeg trykker hjemmefra kan jeg gøre prisen lavere på produkterne, samt at jeg fjerner et led i min produktion, hvilket også gøre fragten hurtigere og mindre kørsel og bøvl for mig.

Men sådan en storprinter er jo ikke en billig sag, for en som først bliver færdig med gymnasiet i dette skoleår.

Håber i kan hjælpe og komme med nogle erfarne tips

Fortsat god dag
Rasmus Pagter

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Folk har mange forskellige krav til deres tryksager, så ofte er en printer i sig selv ikke nok.

Du vil nok også have brug for en skæremaskine af en art, en falsemaskine, en maskine til at lave bukkestreg og evt. en samle /hæftemaskine.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok kigge rundt efter en eller flere samarbejdspartner, der kan løse dine fremtidige opgaver og typisk ville du kunne opnå en rabat på ca.10 til 15 %, da du laver et videresalg.

Der er forskellige måder at benytte partner på og denne / disse behøver nødvendigvis ikke at være lokale.

Nu ved jeg ikke om du har kendskab til branchen / tryksager ? og jeg ved heller ikke hvilke typer tryksager du har i tankerne.

Ar finde en partner i Sverige, kunne også være en mulighed og som kursen er nu burde tryksager nok være 20 til 25 % billigere. Dertil kommer at der stadig findes ikke momsregistrede foreninger, organisationer og andet. Disse opgaver bliver kun belagt med 6 % moms i Sverige mod 25 % i Danmark, så disse grupper Sparer rigtig meget på kurs og moms.

Som jeg tolker dit indlæg, så skal du jo sådan set også være en sælger og har du den indstilling, så har jeg udviklet et koncept i trykkeri branchen, hvor der er behov for en opsøgende formidler telefonisk ( ikke salg ). Den eneste omkostning der kommer er TID. 

Ovennævnte kunne du let kombinere med dit eget projekt.

/ Mr-Hansen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil helt klart anbefale dig at at anvende en leverandør.

Jeg ved når jeg bestiller hos Lasetryk til os selv, at der er en mulighed for at sende tryksager direkte til en enventuel kunde i neutral emballage, så kunden ikke engang er klar over at det er Lasertryk som har lavet tryksagen.


Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være man skulle kigge på det.

Ser lige hvad de lokale trykkerier skriver omkring prisen på produkterne fra deres side

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville også kigge efter en ekstern leverandører. Den kvalitet du kan præstere på "hjemmeudsyr" kan du på ingen måde leve op til,med mindre du lægger boksen. Og mon ikke de penge er bedre investeret i din egen virksomhed.

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Pagter :
Det kunne være man skulle kigge på det.

Hvad vil du kigge på ? 

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

magicMouse:
Ville også kigge efter en ekstern leverandører. Den kvalitet du kan præstere på "hjemmeudsyr" kan du på ingen måde leve op til,med mindre du lægger boksen. Og mon ikke de penge er bedre investeret i din egen virksomhed.

Helt enig

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mente at jeg ville kigge på, er at få selve trykkeriet til at sende produkterne, så det led hvor jeg selv skal sende dem, forsvinder

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg ville helt klart anbefale dig, at finde dig en partner her i opstartsfasen, så du kan få gang i driften uden voldsomme investeringer.

LaserTryk har faktisk en rigtig fin whitelabel løsning, som kan alt det du ønsker. Du kan se mere her: https://www.lasertryk.dk/content/dat/whitelabel.htmlx

Held og lykke med det! :-)

Tilmeldt 30. Sep 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Du kan kontakte mig på mirabech@hotmail.com.

Jeg er en dansk agent, i Tyrkiet. Der kan få nogen billig aftaler i hus, i god kvalitet. Produktionen i Danmark, er meget dyre.

Vh mira Bech

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)