Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør man med Meta Tags?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

I mit firma rådgiver vi omkring online kundeservice og digital dialog, hvorfor en del af vores ord og termer er engelske såsom

e-mail management,

knowledgemanagement systemer,

 live chat,

 VoIP,

 first-call-resolution rates,

 call deflection.

Vores erfaring er, at direktører og kundeserviceansvarlige bruger og anvender disse ord, hvorfor sandsynligheden også er, at de vil søge på disse ord i Google.

Spørgsmålet går så på, hvorvidt en bruger som søger fra Danmark får listet danske resultater i Google, hvor søgeordet indgår i først eller, hvis jeg bruger ordet email management, så konkurrerer jeg med  108.000.000 andre resultater (kunne så se, at jeg ligger nr. 6, så det er jo godt nok). Umiddelbart ser det ud til, at jeg konkurrerer med 108.000.000 andre resultater.

Takker mange gange 

 

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Google vil kigge på om dine potentielle kunder søger via google.dk, kommer fra en dansk IP-adresse og lign. og give højere vægt til din danske side på disse søgeord. Detter er nok også grunden til at du ligger så fint til. Laver du den samme søgning fra USA er du nok betydeligt længere nede.

Det der også hurtigt vil ske er at dine potentielle kunder hurtigt vil blive trætte af amerikanske links i søgeresultaterne hvis de ønsker en dansk leverandør, og derfor vælge "Sider på Dansk" eller "Sider fra Danmark".

Men ja, alt andet lige er det hårdere konkurrence på engelske termer fordi du både har konkurrencen fra de Danske konkurrenter såvel som den fra de udenlandske.

Mvh Jesper

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)