Tøj producent søges! - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Innovation & Vækst

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Produktion, maskiner & outsourcing "

Tøj producent søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 6
Tilmeldt 25. sep 18
Indlæg ialt: 1

Skrevet 25-09-2018 kl. 15:43
Hej alle sammen,

Vi er en nyopstartet virksomhed, som skal til at have produceret vores første kollektion af high – end womens wear. Vi har pt en webshop, hvor vi sælger bæredygtig mode – og livsstilsprodukter, derfor ønsker vi også at vores kollektion skal produceres i en bæredygtig facon. Størstedelen af vores styles skal produceres i recycled polyester og en enkelt style har en blondedetalje. Vores første kollektion består af seks styles i en eller flere farver. Vi håber meget på, at kunne holde os til en enhedsmængde på omkring 150 pr. style.

Vi søger derfor en produktion eller produktionsagent, som kan producere i en god kvalitet, bæredygtigt og i små enheder per style.

Vi håber, I kan hjælpe!

Venlig hilsen

Tanya Rømer & Janni Krogh
Amino-karma 106
Tilmeldt 28. feb 18
Indlæg ialt: 33
Amino Plus
Alstruppattern
Skrevet 25-10-2018 kl. 07:05

Hej

Måske kan jeg hjælpe jer.
Kontakt mig gerne her:
www.alstruppattern.com

Bedste hilsner
Pia

Amino-karma 23
Tilmeldt 25. maj 18
Indlæg ialt: 8

grapazzetti
Fra Colmer as
Skrevet 25-10-2018 kl. 13:22

Hej Janni Krogh, 

Jeg kan muligvis hjælpe med at koordinere produktion af mindre kollektioner , men alt afhænger af deres budget

Hvad ang. deres bæredygtige krav, skal alle tøj fremstilles med recycled polyester ? 100% polyester ? 

Dertil vores logistik (konkurrancedygtige service) kan også bistår med import og fortolding leveret til din adresse . 

Vores pålidelige netværk af forretningspartner er spredt i flere lander, fra Kina til Tyrkiet , derfor kan vi leder efter den fremstilling virksomhed som er i stand at gennemfører deres ordrer. 

Som sagt, vi er i stand at tage os af logistik ( henter forsendelser og have det leveret på deres adresse ) 

Jeg kan kontaktes per email ; info@colmeras.eu , på skype under navn grapazzetti , eller per telefon  20 708135 

Med venlig hilsen,
Gianni Rapazetti

Colmer as 

Amino-karma 19
Tilmeldt 8. nov 18
Indlæg ialt: 6

relatedenergy
Fra http://terrassebrædder.dk
Skrevet 08-11-2018 kl. 09:26
Følger lige med
Kunne være interessant nu hvor jeg skal have produceret reklametøj til min virksomhed
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Innovation & Vækst er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :