Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På vej væk fra Wordpress

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

https://tools.pingdom.com/#5987cce1b2c00000 kan også give dig indikationer på hvad det er der gør din side langsom. Nogle gange har din side virkelig lange svartider. Dette kan ofte skyldes selve hastigheden som webhotellet leverer og ikke som sådan WordPress.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mons, 

Din hjemmeside behøver ikke at være et CMS, sådan som du bruger din hjemmeside i dag...

Det kan snildt konverteres om til en ren html hjemmeside (Det vil gøre hjemmesiden hurtigere) og mere sikker

Angående billeder osv, det kræver et crash course på 10 min ! Så kan du selv redigere dine html sider og derved få nye billeder i oversigten på din portfolie.

Du skal være hjertens velkommen til at tage kontakt hvis du vil over i ren Html :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Pineapple Developers:

Hej Mons, 

Din hjemmeside behøver ikke at være et CMS, sådan som du bruger din hjemmeside i dag...

Det kan snildt konverteres om til en ren html hjemmeside (Det vil gøre hjemmesiden hurtigere) og mere sikker

Angående billeder osv, det kræver et crash course på 10 min ! Så kan du selv redigere dine html sider og derved få nye billeder i oversigten på din portfolie.

Du skal være hjertens velkommen til at tage kontakt hvis du vil over i ren Html :)

At gå tilbage til en side kodet i HTML / CSS lyder som en rigtig dårlig plan. Hvad nu hvis en anden skal overtage opdateringerne på siden, hvad nu hvis han senere ønsker at starte en blog på siden, et nyhedsbrev eller noget helt andet. At rådgive til at skifte til ren HTML er helt forkert i min optik.

...og nu har han jo netop fået lavet siden i WordPress, så hvorfor dog skifte tilbage, i stedet for at løse problemet.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mons

I forhold til at gå/Tilbage/frem til en hardcoded website. Detbehøver ikke betyde, at du 100% behøver droppe Wordpress cms. 

Du kan blot nøjes med at feeede dit website fra Wordpress CMS. SÅ kan du have nyheder, blog indlæg mm. 

Uden at du behøver bruge hele Wordspress platformen.

René
Weebio.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Sørensen:

Den ligger på en hurtig server i DK som også understøtter http2 så det er godt nok.

Den ligger hos HostEurope i tyskland, og ikke i Danmark Smile

Samtidig er den på ingen måde hurtig:

Test 1:

Dynamic page generated in 2.025 seconds.
Cached page generated by WP-Super-Cache on 2018-09-30 01:31:50

Test 2:

Dynamic page generated in 2.070 seconds.
Cached page generated by WP-Super-Cache on 2018-09-30 01:32:35

Test 3:

Dynamic page generated in 2.073 seconds.
Cached page generated by WP-Super-Cache on 2018-09-30 01:32:57

At bruge 2 sekunder server-side (når man går udenom WP Super Cache) på forsiden er alt for meget og tyder enten på at noget er utrolig galt med siden eller at serveren ikke har ressourcer nok eller er konfigureret skidt.

Udbyderen vil relativt hurtigt kunne se hvor problemet ligger ved brug af strace f.eks.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Tegn og gerninger Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

At bruge 2 sekunder server-side (når man går udenom WP Super Cache) på forsiden er alt for meget og tyder enten på at noget er utrolig galt med siden eller at serveren ikke har ressourcer nok eller er konfigureret skidt.

Udbyderen vil relativt hurtigt kunne se hvor problemet ligger ved brug af strace f.eks.

Siden er hostet af den virksomhed, der har lavet hjemmesiden. Jeg har snakket med dem om hastigheden, og de har gennemgået siden flere gange. Beskeden er at de ikke kan gøre mere. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mons René Andersen:

Siden er hostet af den virksomhed, der har lavet hjemmesiden. Jeg har snakket med dem om hastigheden, og de har gennemgået siden flere gange. Beskeden er at de ikke kan gøre mere. 

Hvis du har adgang til cPanel hos den virksomhed, så kan vi prøve at tage en backup af din side, og smide den på en af vores servere - vi har noget software der hedder "New Relic" der kan fortælle hvor loading tiden forsvinder hen af.

Jeg er i USA i denne uge og det meste af næste, men jeg vil fint kunne smide en kopi af siden op alligevel - fordi jeg er ret sikker på at der kan gøres noget :-) 2 sekunder er meget lang tid og viser at der er et grundlæggende problem med siden eller serveren, begge ting kan løses, det kræver bare at det bliver gjort af nogen der faktisk kan finde fejlen.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)