Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min side

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er godt i gang med mit firma, men mangler lidt feedback på den.

Vil gerne sælge noget mere over nettet Big Smile

Er den overskuelig? Er varesortimentet for småt? osv.?

http://www.hngavekurve.dk

Helle

Indehaver

HN Gavekurve.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes den er fin. Men den minder bare alt for meget om de der færdig løsninger. Hvis det var mig ville jeg få lavet en med WOW effekt.

Dermed ikke sagt at den er dårlig. Jeg synes den har et behalig design og god hastighed. Dit vare udvalg ser også fint ud.  

Du mangler "Alteabolcher"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

Hej

Hvis du ønsker at komme godt fra start vil jeg nok stramme voldsom op på strukturen, det over ordnede design samt præsentationen af de enkelte produkter. Få lige den scrollbar fjerne i indholdsområdet. Inden du begiver dig videre ud diverse justeringer og investeringer vil jeg anbefale dig, at du hurtigst muligt får læst ebogen "e-pusher".

Tilmeldt 1. Aug 07
Skrevet kl. 12:23

Hvad er WOE effekt - har du nogle forslag Big Smile

Meningen med siden, er jo at få folk til at købe - og hvis der er nogle forslag til hvordan jeg kan få mine vare til at virke indbydende, hilser jeg det velkommen. Det er en Dandomain shopløsning jeg har - og den er ret begrænset. Måske skulle jeg vælge en anden shop løsning? Jeg vil da købe bogen, og få nogle gode indput til mersalg -

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34

Hej

Vi har endnu ikke været ude for at skulle gå på kompromis med designet i en DanDomain løsning, så du er ikke begrænset af DanDomains løsning, det er kun din egen fantasi Smile - så du kan bare give den gas og implementere alle de gode ideer du får fremover.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes heller ikke den er så dårlig....

Jeg vil dog nok købe nogle ting i aften.. Du har nogle ting jeg synes kunne være fedt at prøve. Den er åben for buissnes ikke?

Angående WOW effekten kan jeg ikke rigtig beskrive det. Men genneralt får jeg det ved shops fra bla. web2it som jeg synes laver nogle rigtig lækkere shops. Svært at sige.. Jeg ønsker dig held og lykke..

Tilmeldt 1. Aug 07
Skrevet kl. 12:56

tak for de gode råd - og jo der er da open for business 24 timer Big Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:57

Hej

Det må være en gammel Dandomain shop du har fået fat på. Den bruger frames, hvilket er katastrofalt i forhold til søgemaskineoptimering.

En google søgning på "site:www.designure.dk" viser hvor meget (lidt) Google kan se af dit site.

Mvh Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:02

HN:

Hvad er WOE (WOW) effekt - har du nogle forslag

Vær opmærksom på at din kundegruppe ikke nødvendigvis efterspørger WOW effekt. Jeg ville måske arbejde lidt med topbanneret som jeg ikke kan se hvad forestiller og som står og "blinker".

Mvh Jesper

Tilmeldt 1. Aug 07
Skrevet kl. 13:27

kan du ikke uddybe det med frames i google søgningen? Jeg forstår ikke helt hvad du mener. jeg er tilmeldt adwords, men mangler ogs effekt der, så måske har du fat i noget, selv om jeg ikke helt forstår hvad du mener Wink

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)