Mig og damen går og drømmer lidt om at starte en virksomhed sammen. Men syns efterhånden alle markeder er mættet. Det skal være noget der enten ikke findes i dk eller der ikke er ret mange af ? :) nogen gode ideer, eller er alle markeder virkelig mættet. Har pt en online shop til pc salg og rep. ingen plads på dette marked skal det lige siges! |
Det er ikke nemt at mætte et marked i et samfund i en verden der hele tiden udvikler sig, og hvor der opstår nye opfindelser og ideer hvert sekund (vil jeg tro). Så er de bare om at finde "the blue ocean", se http://da.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Men altså der er joi mange måde at starte virksomhed på, hvad havde i tænkt jer? Fysisk butik, webshop, konsulentvirksomhed, osv..? Hvis det er webshop, så ville jeg måske vælge og undersøge det amerikanske eller japanske marked, for at se om der var nogen ting der kunne overføres til det danske marked.
Tjah ellers ellers vil jeg mene at kreativitet er vejen frem, nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer.