Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er der muligheder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og damen går og drømmer lidt om at starte en  virksomhed sammen. Men syns efterhånden alle markeder er mættet. Det skal være noget der enten ikke findes i dk eller der ikke er ret mange af ? :) nogen gode ideer, eller er alle markeder virkelig mættet. Har pt en online shop til pc salg og rep. ingen plads på dette marked skal det lige siges!

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:04

Det er ikke nemt at mætte et marked i et samfund i en verden der hele tiden udvikler sig, og hvor der opstår nye opfindelser og ideer hvert sekund (vil jeg tro). Så er de bare om at finde "the blue ocean", se http://da.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.

Men altså der er joi mange måde at starte virksomhed på, hvad havde i tænkt jer? Fysisk butik, webshop, konsulentvirksomhed, osv..? Hvis det er webshop, så ville jeg måske vælge og undersøge det amerikanske eller japanske marked, for at se om der var nogen ting der kunne overføres til det danske marked. 

Tjah ellers ellers vil jeg mene at kreativitet er vejen frem, nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt give dig et tip. Men det ville være dumt.. Smile

Der er faktisk et rigtig godt produkt ude. Det bliver et hit på flere områder i Danmark. Det bedste er at producenten ikke har dansk agent!

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 10:23

Jamen når du skriver sådan må det jo være fordi du vil ud med det :) Så skriv det ;)

Hælder mest til en webshop, den jeg har nu kører alt for stille. Som jeg skrev, salg af pc´ere og hardware og reparation. Der er simpelthen ALT for mange af den slags.....

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det skal ikke ud i et forum. Hvis man vil noget, må man selv op af stolen og ud og se på hvad verden har at byde på...

Du skrev bare at der var lukket alle steder. Det er der ikke! Det er bare at få nogle kontakter i Kina, USA og andre lande. Tag ud og besøg nogle messer.. Så få i helt sikkert en masse ny produkter.

Den jeg snakke om her er ikke til Webshops.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:14

Hejsa, prøv og send mig en email til ovesenc@gmail.com, jeg har nogle ideer til jer.

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 14:22

har sendt en mail til dig :) venter spændt....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)