Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indeksering på Google

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Fra  Møbelpolstrer Sabina Jagd Cvetanovski Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Jeg har netop startet mit ejet møbelpolstrerværksted, og kunne godt tænke mig input direkte fra andre brugere, som ligeledes har stået med udfordringen omkring at ramme højt på listen ved google-søgninger. Jeg leder efter quick-and-dirty tricks, og ikke de længere udredninger som man kan finde hos dem der gerne vil sælge en ydelser i forhold til søgeoptimering hos Google.

Bedste hilsner, Sabina

Møbelpolstrer Sabina Jagd Cvetanovski
Kigkurren 8 R. 2300 København S
Tel.: +45 9389 9797
Email: mail@msjc.dk
Web.: www.msjc.dk
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tænker ikke, at du kommer ret langt, hvis du kun går efter de beskidte tricks. Google bliver bedre og bedre til at finde ud af dette, og siderne bliver straffet her efter.

Bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

MSJC.dk:
Jeg leder efter quick-and-dirty trick

Hej

Det vil være som at pisse i bukserne..

Men hvilke søgeord / sætninger er det som du regner med at folk søger på og du gerne vil fidnes på ?

Du kan jo smide penge efter Adwords så betaler du google for at blive vist

men du kan starte med at rette din URL's din side svare både på http://www.msjc.dk   og http://msjc.dk  Bestem dig for om du vil findes på www. eller uden de www og lave en 301 redirect fra den du ikke vil bruge til den som du vil bruge. På alle undersiderne.

Dernæst skal du have meget mere tekst på din side, Uden tekst om dine emmner, sætninger, ord  som du vil findes på viser google dig ihvertfald ikke. Så start der. Lav en blog evt. om det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)