Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop med tøj 18-24 år

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg står og er ved at starte min egen webshop, hvor jeg vil sælge modetøj til aldersgruppen 18-24 plus/minus.
Dog har jeg rigtig svært ved at komme i gang, da jeg mangler produkter. Egentlig gad jeg vildt god selv designe noget, men hvor og hvordan finder man lige fabrikker, der kan lave ens idéer? Det kan også være nogle leverandører, jeg kigger efter, som har tøj i skandinavisk stil.

På forhånd tak for hjælpen!

// Louise
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag,

Det var da en god ide, som flere 1000 af andre også har fået. mener du seriøst at igen igen skal der være en webshop som sælger tøj ? Spild ikke din tid og penge, find på noget andet 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Goddag,

Det var da en god ide, som flere 1000 af andre også har fået. mener du seriøst at igen igen skal der være en webshop som sælger tøj ? Spild ikke din tid og penge, find på noget andet 

Underlig kommentar på et iværksætterforum.

"Danskerne brugte 20 pct. af det beløb, de e-handlede varer for i 2015 på tøj og sko, svarende til ca. 7 mia. kr. Det gør modevarer til den varegruppe, danskerne køber mest på nettet, og den varegruppe, de bruger næstflest penge på, når de e-handler, kun overgået af elektronik (21 pct.)"

Citat herfra: https://www.danskerhverv.dk/siteassets/mediafolder/downloads/analysenotater-2017/analysenotat---status-for-modebranchen-januar-2017

Måske ikke så underligt at der popper mange webshops op med tøj. Gøres det rigtigt kan der være gode penge at tjene.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Anders S:

Goddag,

Det var da en god ide, som flere 1000 af andre også har fået. mener du seriøst at igen igen skal der være en webshop som sælger tøj ? Spild ikke din tid og penge, find på noget andet 

Underlig kommentar på et iværksætterforum.

"Danskerne brugte 20 pct. af det beløb, de e-handlede varer for i 2015 på tøj og sko, svarende til ca. 7 mia. kr. Det gør modevarer til den varegruppe, danskerne køber mest på nettet, og den varegruppe, de bruger næstflest penge på, når de e-handler, kun overgået af elektronik (21 pct.)"

Citat herfra: https://www.danskerhverv.dk/siteassets/mediafolder/downloads/analysenotater-2017/analysenotat---status-for-modebranchen-januar-2017

Måske ikke så underligt at der popper mange webshops op med tøj. Gøres det rigtigt kan der være gode penge at tjene.

Det kunne også være sjovt at se hvor mange som trådstarter som har åbnet en webshop med tøj som igen er lukket meget hurtigt og ret sikekret har brændt en masse penge af.  Tror de færeste har haft 1 års fødselsdag

Trådstarter skal dælme være skarp på markedsføring, SEO,  webhandel og alt det der og have masse  penge for at komme frem ud til forbrugerne og kæmpe med de store som findes  på d eførste sider i gogole

Og så er Tøj og mode noget af det mest klima uvenlige her, så det har vi ikke brug fo rendnu flere webshop som sælger tøj etc.. der er nok af det skidt..

Men om det er en underlig kommentar det vudere du og andre, jeg synes egentlig at jeg gør hende en tjeneste. Jeg tror bare ikke på ideen , og som hun skriver lyder det ikke til at hun har sat sig specielt ind i hvad det er hun er på vej ud i. 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Det kunne også være sjovt at se hvor mange som trådstarter som har åbnet en webshop med tøj som igen er lukket meget hurtigt og ret sikekret har brændt en masse penge af.  Tror de færeste har haft 1 års fødselsdag
 

Tror du har ret.

Anders S:
Trådstarter skal dælme være skarp på markedsføring, SEO,  webhandel og alt det der og have masse  penge for at komme frem ud til forbrugerne og kæmpe med de store som findes  på d eførste sider i gogole

Ja

Anders S:
Og så er Tøj og mode noget af det mest klima uvenlige her, så det har vi ikke brug fo rendnu flere webshop som sælger tøj etc.. der er nok af det skidt..

En endnu mere useriøs kommentar en den første du kom med. Vi ses i genbrugsen.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Anders S:
Og så er Tøj og mode noget af det mest klima uvenlige her, så det har vi ikke brug fo rendnu flere webshop som sælger tøj etc.. der er nok af det skidt..

En endnu mere useriøs kommentar en den første du kom med. Vi ses i genbrugsen.

Det er da helt seriøst 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

PashminaWear:

Anders S:
Og så er Tøj og mode noget af det mest klima uvenlige her, så det har vi ikke brug fo rendnu flere webshop som sælger tøj etc.. der er nok af det skidt..

En endnu mere useriøs kommentar en den første du kom med. Vi ses i genbrugsen.

Det er da helt seriøst 

Hvad har dine klima kvababbelser med trådstarters indlæg at gøre? Hun spørger om hjælp til at åbne en webshop.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
klima kvababbelser

klima ..  hvad for noget ??

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

PashminaWear:
klima kvababbelser

klima ..  hvad for noget ??

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=kvababbelse

OK :) så har man hørt/læst det, 

Jeg giver min mening det er det.. HVis du ikke har lagt mærke til det så er vores klma/jord ikke i den bedste stand og jeg bliver ærgerlig  over at den ene unge efter den anden bare vil åbne en webshop som sælger tøj og sikkert så billigt og dermed så "giftigt" for vores jord som muligt. Det skal bare være billigt skal det. Det er 99 % af tilfældende når håbefulde unge folk spørge ind til at åbne en wenshop med tøj. Ikke andre kriterer, det er sku sørgligt.

Og desværre også for det store som allerede har fat i kunderne. men uha jeg er en klima flipper når man luftre bekrymring om vores jord og klima men det er til gengæd sejt og fadme godt gået hvis man sælger "lort" og har succes med det.. Underlig verden.

PS: nu skal jeg nok lade trådstarter være :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)