Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indberetning af B-indkomst

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 18
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg arbejder som freelancer, og får nogen måneder 0 udbetalt fra arbejdsgiveren (udenslands arbejdsgiver) og andre måneder 5-15.000.

Jeg modtager en kvittering fra at min lønsedel er godkendt, og så får jeg ellers bare betaling direkte over på min konto, og hvorefter 14 dage, betaler jeg et bank-gebyr på 30kr,- for modtagelse af denne overførelse fra udlandet.

Mit spørgsmål er: 

Skal jeg bare skrive alle beløb ned, og så inden året er omme, indbetale pengene via. b-indkomst formularen på skat.dk?


Hvad nu, hvis jeg indberetter for meget, så går de vel ikke retur, så er det bare "min fejl" 

Hvad nu, hvis jeg indberetter for lidt, hvordan finder de ud af det?

Kan jeg lade vær med, at indberette noget overhovedet og bare modtage et skattesmæk (virker til, at det vil være det letteste)

Hvad sker der, hvis jeg ikke indberetter noget som helst? - Hvordan kan de finde ud af, at det er arbejdsrelateret og hvad er "dumme" bøden?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør indberette inden for året i forskud og så kan du jo altid rette i årsopgørelsen og dermed alt få det ret  Har ikke meget lyst til at rådgive om hvad der sker ved ikke at indberette - når man ved det jo er en indtægt men det kan være alt for lille dummebøde til meget værre. Hvad med slet ikke at spekulere i det og så forskudsopgør så godt du kan og lav ærlig selvangivelse

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Jun 18
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.