Webudbyder med Joomla installeret
Fra Randers
Tilmeldt 6. Apr 05
Riddersholm
Skrevet
17-02-2008 kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
hejs
Jeg søger en webudbyder som har forinstalleret Joomla . Og som køre stabilt, gerne billigt og som kan køre backup for en.
Har sider liggende hos I123 men det virker slet ikke for mig!
Har god udbyder i USA men de hoster ikke DK domainer, så tænkte at her nok var nogle bud på dansk udbyder.
Mvh
Connie
Svar
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Hej
Prøv at chekke Danhost, www.danhost.dk de har Joomla på flere af deres hoteller.
Svar
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Morten Andersen
Skrevet
17-02-2008 kl. 10:14
Svar
Ja Danhost har det på deres webhotel men de har så vidt jeg husker også safemode =ON så de kan ikke anbefales til Joomla .
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Gigahost er klart vejen frem til joomla.
Dog er det ikke preinstallet meen det er nu ikke så svært:
1) Download joomla
2) Unzip filerne og upload dem til din gigahost konto i det domænes mappe du vil bruge
3) Opret en mysql database via gigahost control panel
4) Når filerne er uploadet og mysql databasen er lavet så gå til ditdomæne.dk - her vil du se installationsinterrface.
5) Indtast database oplysningerne under installationen af joomla og de andre oplysninger (lige ud ad landevejen)
6) Når du er færdig så slet mappen "installation"
Nu er dit site klar til brug.
Svar
Tilmeldt 28. Sep 07
Kasper
Skrevet
17-02-2008 kl. 11:11
Svar
jeg har flere sider kørende fra i123.dk med joomla og det kører uden problemer. Hvilke problemer har du hos dem?
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 6. Apr 05
Riddersholm
Skrevet
17-02-2008 kl. 12:08
Svar
Pt mangler jeg flere menu faneblade i backend. Bl.a. template fundktion under site og message og system - så jeg er lidt på glat is.
Jeg har forsøgt med kontakt men der er ikke meget og hente uden betalig på 495,- per. påbegyndt time + moms :o)
Netop dette site er et jeg vedligeholder for en forening gratis. Og sportsforeninger har som bekendt ikke mange penge.
Jeg er helt klar over at I123 køre en forretning som vi andre, men lidt flexibilitet ville være fedt.
Jeg eftersøger også mulighed for at udbyder laver backup ved evt. rod (måske lavet af mig)
Tak for response.
Connie
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 6. Apr 05
Riddersholm
Skrevet
17-02-2008 kl. 12:10
Svar
Ok, lyder interessant, hvilken version vil du anbefale?
Tak for den fine forklaring.
Mvh
Connie
Svar
Tilmeldt 28. Sep 07
Kasper
Skrevet
17-02-2008 kl. 13:55
Svar
Det er jo en standardinstallation af joomla de installerer på i123,det får du ikke anderledes ved at finde en anden host.
Du kan eventuelt maile mig på mail @ gadensgaard.dk så kan jeg hjælpe dig igang.
Svar
Tilmeldt 28. Sep 07
Kasper
Skrevet
17-02-2008 kl. 19:02
Svar
Så er problemet vist løst . Det var vist bare en fejl 40
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 6. Apr 05
Riddersholm
Skrevet
17-02-2008 kl. 19:13
Svar
Jep - en fejl 40, tak for jeres response. Havde fået lavet 2 login, så jeg ikke loggede in som super administrator . Så bliver visse faneblade gjort ej synlige. Da det kun er super adm. der har adgang til disse.
Men jeg mangler stadig backup på Joomla ved udbyder med DK domainer. Så jeg leder videre.
Tak for hjælpen.
Connie
Svar