Hej Folkens..
Jeg var ellers sikker på at MLM var fortid for mig men... Men nej jeg sku blevet Hookt igen, Før jeg kommer for godt i gang med en lang salgs tale så lad mig lige præsentere mig selv.
Navnet er Michael K. Jensen Stadig en ung mand på snart 23 sommer, men med en noget ualmindelig historie. Eller det syntes jeg selv, ikke for at blive for personlig men jeg er født med en svær hjerte lidelse som på virker mig således at jeg ikke kan optage normalt arbejde. Hvilken faktisk passer mig fint da jeg tro på at der er "Alternative (Lovlige)" metoder for at tjene penge. Jeg har inden jeg blev 18 været meget omkring på "Make Money Online Field" med støre og mindre held. Men lige meget hvad jeg har arbejdet med har MLM altid fristet mig, elsker
tanken om at kunne tjen penge om og om igen. Så jeg havde faktisk droppet det helt. Men fanden tag det så bliver jeg ringet op "endnu" engang, og så sidder man der med en ven i røret der lyder som om han har fået hjerte stop eller er tage lige ud af salgs lokalet i filmen "Bolier Room" Helt vild. Når man det går så hverken være eller beder end at han kommer hjem til mig og i al hast vil vise mig et nyt MLM selskab, Troyman Ltd. er navnet for at være ærlig fik jeg ikke meget ud af deres side men der stod noget med man kunne blive en af de 511 første. Så "BANG" der var jeg på ikke fordi jeg vidste hvad det var men det lød fedt og man kunne blive en af de første. Så ja gæt selv, jeg var frisk og betalte de 2600 sign up nu engang koster. Så var jeg til møde om det i mandags og har nu fået lidt papir, men først lidt om mødet. Troyman LTD. kunne blive stort meget stort tro jeg, fik næsten kold sved af glæde da jeg så hvordan alt er strikket sammen. Jeg vil her lige vise en "Serviet præsentation"
Opstart
feb. 2008 Du får: Backoffice, 6 ugers licens, 200 sms m. 5 gratis bud, 50€ til produkt køb feks. 500 andele/units til 0,1€
Produkter:
”Troy bid” er en aktion af nye produkter, hvor laveste unikke bud vinder aktionen og varen købes til det vindende buds pris.
”Troy spam Free” Verdens patent på eget software 100 % sikkert spamm free mail system.
”Troy Card Service” Visa Elektron, butik, onlinebetallig, ATM, til eget brug eller vider salg. Pris 29€
”Troy SmS Service” Skab Promotion omkring Troy produkter, feks Troy Bid
Egen børs for partner, køb/salg af andele/units. start kurs 0,1€, forventet kurs inden udgangen af 2008 0,6€ til 0,8€.
2 nye produkter er forberedt til senere launch
Kvalifikations krav til bonus: 2 personligt sponsoreret 1 i hvert ben. Licens aktiv (7€ pr. uge ) Indtjening
ned til 20 niveauer med kompression dvs. at man altid vil kunne få til og med
20 aktive niveauer Light Partner til 35€ 6 niveauer, er nytænkning. En Partner betaler og inviter en ny ved at give en Light pos væk. Opgradering inden: licens udløb + 4 uger, ellers returneres positionen tilbage til den partner der har betalt den. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- HVORDAN TJERNER VI PENGE?
Binær struktur opbygning men UDEN balancekrav, dvs. alt i downline udbetaler de forskellige bonus Med kompression ned til 20 niveauer. Det vil sige at man ALTID vil kunne få bonus ned til 20 niveauer.
1) Personlig
sponsor bonus: 40€ for en standard. 40€ for en opgradering. udbetaler 1 gang: 5€ pr. standard, 10€ pr. prof., opgradering 5€.
3) Licens
bonus: ned til 20 niveauer med kompression med 0,25€ pr. pos. HVER
UGE. 5) Troy Spamm free Starter med en GRATIS web mail, der via reklamer indbringer indtægt som opsamles i Dividende Pool
6) Troy Card Service, Pris 29€, salgs avance pr. kort 5€, bonus 0,5€ pr. kort ned til 20 niveauer i downline.
7) Troy Sms Service Overskuddet af salg af Sms til Partner til promotion vil blive opsamlet i Dividende Pool.
8) Troy Dividende Pool, få del i kurtagen fra andels/units børs, udbetales 4 gange pr. år. 1andel=1del af pool --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 € = 7,45dkr 0,25€ = 1,86 dkr. 5€ = 37,25 dkr. 10€ = 74,50 dkr. 40€ = 298 dkr. 80€ = 596 dkr.
Det lyder godt syntes jeg. Og for enegangs skyld har VI chancen for at lægge i toppen af "pyramiden" som man må indse alle MLM selskaber er bygget op om. Her er et link til Troyman Ltd. side www.troyman.dk Hvis ideen om at være blandt de først i et stort nyt MLM firma frister nogle af jer lige så meget som mig. Så vil jeg utrolig gerne høre fra jer. I kan skrive til mig på min mail
mkjensen85@gmail.com Lad os skabe et Prof Amino team.. Join up Guy's Girl's Michael K. Jensen
|
Jeg er dog bange for at du ikke har forstået MLM helt til bunds, for hvor du ligger i den totale "pyramide" er ikke væsentligt, for i ægte MLM-systemer bliver du kun belønnet for eget arbejde og du vil derfor ALTID ligge i toppen af din egen organisation.
Hvis du med at "ligge i toppen" mener, at jo tidligere du kommer i gang, jo bedre, er det fordi du ved, at markedet for "gammel vin på nye flasker" er begrænset, er det jo rigtigt, at det ikke er så sjovt til sidst når alle de sædvanlige MLM-kontakter har hørt om dette nye koncept som får alle de andres bonusplan til at ligne en skotsk gaveliste til jul.
Held og lykke.