Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom Med Fra Start! Troyman Ltd. Pre-lauche Start Feb. 08

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 04:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens..

Jeg var ellers sikker på at MLM var fortid for mig men...

Men nej jeg sku blevet Hookt igen,  Før jeg kommer for godt i gang med en lang salgs tale så lad mig lige præsentere mig selv.

Navnet er Michael K. Jensen

Stadig en ung mand på snart 23 sommer, men med en noget ualmindelig historie.

Eller det syntes jeg selv, ikke for at blive for personlig men jeg er født med en svær hjerte lidelse som på virker mig således at jeg ikke kan optage normalt arbejde. Hvilken faktisk passer mig fint da jeg tro på at der er "Alternative (Lovlige)" metoder for at tjene penge. Jeg har inden jeg blev 18 været meget omkring på "Make Money Online Field" med støre og mindre held.

Men lige meget hvad jeg har arbejdet med har MLM altid fristet mig, elsker tanken om at kunne tjen penge om og om igen.
Og når man kommer til ACN, Amway, FL, Dubli eller Herbalife præsentation tænker jeg. PISSE SMART! Men NEJ!
For lige meget hvad så må man jo nok indse at manden på scenen. VAR MED FRA STARTEN! og ganske rigtigt de fleste store kanoner var med fra starten eller "åbnet" et land.

Så jeg havde faktisk droppet det helt. Men fanden tag det så bliver jeg ringet op "endnu" engang, og så sidder man der med en ven i røret der lyder som om han har fået hjerte stop eller er tage lige ud af salgs lokalet i filmen "Bolier Room" Helt vild.

Når man det går så hverken være eller beder end at han kommer hjem til mig og i al hast vil vise mig et nyt MLM selskab, Troyman Ltd. er navnet for at være ærlig fik jeg ikke meget ud af deres side men der stod noget med man kunne blive en af de 511 første. Så "BANG" der var jeg på ikke fordi jeg vidste hvad det var men det lød fedt og man kunne blive en af de første. Så ja gæt selv, jeg var frisk og betalte de 2600 sign up nu engang koster.

Så var jeg til møde om det i mandags og har nu fået lidt papir, men først lidt om mødet. Troyman LTD. kunne blive stort meget stort tro jeg, fik næsten kold sved af glæde da jeg så hvordan alt er strikket sammen.

Jeg vil her lige vise en "Serviet præsentation"

• Firma: Troy-manegement ltd. er et registeret online firma i Belize, der handler med produkter samt ydelser der benyttes online. Firmaet salgs omsætning skabes ved MLM alene, Nøgleord: ANDERLEDES BEDRE

Opstart feb. 2008
Top placering, kom med fra starten, 350€ / 2600 dkr / 3270 skr/ 2800 nkr med opstarts garanti for pengene retur,

Du får: Backoffice, 6 ugers licens, 200 sms m. 5 gratis bud, 50€ til produkt køb feks. 500 andele/units til 0,1€

Produkter:

”Troy bid” er en aktion af nye produkter, hvor laveste unikke bud vinder aktionen og varen købes til det vindende buds pris.

Troy spam Free” Verdens patent på eget software 100 % sikkert spamm free mail system.

Troy Card Service” Visa Elektron, butik, onlinebetallig, ATM, til eget brug eller vider salg. Pris 29€

”Troy SmS Service” Skab Promotion omkring Troy produkter, feks Troy Bid

Egen børs for partner, køb/salg af andele/units.  start kurs 0,1€, forventet kurs inden udgangen af 2008 0,6€ til 0,8€.

2 nye produkter er forberedt til senere launch

Kvalifikations krav til bonus: 2 personligt sponsoreret 1 i hvert ben. Licens aktiv (7€ pr. uge )

Indtjening ned til 20 niveauer med kompression dvs. at man altid vil kunne få til og med 20 aktive niveauer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fra Launch. er der 2 partner muligheder standard 350€ 10 niveauer, professionel 700€ 20 niveauer

Light Partner til 35€ 6 niveauer, er nytænkning.

En Partner betaler og inviter en ny ved at give en Light pos væk. Opgradering inden: licens udløb + 4 uger, ellers returneres positionen tilbage til den partner der har betalt den.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HVORDAN TJERNER VI PENGE?

Binær struktur opbygning men UDEN balancekrav, dvs. alt i downline udbetaler de forskellige bonus Med kompression ned til 20 niveauer. Det vil sige at man ALTID vil kunne få bonus ned til 20 niveauer.

1) Personlig sponsor bonus: 40€ for en standard.
                                              80€ for en prof.

40€ for en opgradering.

2) Office bonus, ned til 20 niveauer med kompression for alle pos. I din downline uanset hvem der er sponsor.

udbetaler 1 gang: 5€ pr. standard, 10€ pr. prof., opgradering 5€.

3) Licens bonus: ned til 20 niveauer med kompression med 0,25€ pr. pos. HVER UGE.

4) Troy Low bid bonus, 4 % på alle dine personlige kunder, og 0,4% på alle kunder i din downline ned til 20 niveauer med kompression. HVER GANG KUNDERNE LIGGER PENGE IND

5) Troy Spamm free Starter med en GRATIS web mail, der via reklamer indbringer indtægt som opsamles i Dividende Pool

6) Troy Card Service, Pris 29€, salgs avance pr. kort 5€, bonus 0,5€ pr. kort ned til 20 niveauer i downline.

7) Troy Sms Service Overskuddet af salg af Sms til Partner til promotion vil blive opsamlet i Dividende Pool.

8) Troy Dividende Pool, få del i kurtagen fra andels/units børs, udbetales 4 gange pr. år. 1andel=1del af pool

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 € = 7,45dkr     0,25€ =   1,86 dkr.      5€     =  37,25 dkr.    10€   =   74,50 dkr.    40€   =     298 dkr.       80€  =  596 dkr.

Det lyder godt syntes jeg. Og for enegangs skyld har VI chancen for at lægge i toppen af "pyramiden" som man må indse alle MLM selskaber er bygget op om.

Her er et link til Troyman Ltd. side www.troyman.dk 

Hvis ideen om at være blandt de først i et stort nyt MLM firma frister nogle af jer lige så meget som mig.

Så vil jeg utrolig gerne høre fra jer. I kan skrive til mig på min mail mkjensen85@gmail.com
Hvis nogle af jeg bruger Msn;  pol2_22@hotmail.com

Lad os skabe et Prof Amino team.. Join up Guy's Girl's

Michael K. Jensen 

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:22

Jeg er dog bange for at du ikke har forstået MLM helt til bunds, for hvor du ligger i den totale "pyramide" er ikke væsentligt, for i ægte MLM-systemer bliver du kun belønnet for eget arbejde og du vil derfor ALTID ligge i toppen af din egen organisation.

Hvis du med at "ligge i toppen" mener, at jo tidligere du kommer i gang, jo bedre, er det fordi du ved, at markedet for "gammel vin på nye flasker" er begrænset, er det jo rigtigt, at det ikke er så sjovt til sidst når alle de sædvanlige MLM-kontakter har hørt om dette nye koncept som får alle de andres bonusplan til at ligne en skotsk gaveliste til jul.

Held og lykke.

LarsQ.

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 07:58

mkjensen85:
Binær struktur opbygning men UDEN balancekrav, dvs. alt i downline udbetaler de forskellige bonus Med kompression ned til 20 niveauer. Det vil sige at man ALTID vil kunne få bonus ned til 20 niveauer.

Hej Michael

Får du direkte betaling i 20 niveauer ned? Det er ikke lovligt i danske MLM systemer, der er maks 6 niveauer. Har jeg misforstået det du skriver?

Mvh Kiel

Tilmeldt 15. Dec 07
Skrevet kl. 12:59

Hej folkens

-Det jeg mener med du er med i Toppen. Burde jeg nok havde omformuleret til du er med fra Starten.
Jeg har før hen set meget på mange gode MLM men har altid fundet dem for store... fordi en stor del af min (og sikkert også jeres) kontakt flade kender dem eller måske endag er med i disse firmaer.

Så Fordelen ved Troyman i mine øjene er at du har et "nyt" produkt. Det klart der vil være mere arbejde i at brande det MEN der vil også være flere folk at fortælle om programmet. Og for mig (gammel telefon sælger) er MLM som alt andet Jo flere du har kontakt til jo flere kan du starte og hjælpe. (I tele branchen "sælge")

Og ang. 

mkjensen85:

Så er det taget lige ud af deres serviet præsentation som de kalder den. Jeg vil meget gerne invitera dig med til en præsentation så du kan få afklaret med folkene bag ideen omkring det lov givnings messing.

For at være ærligt er det stadig kun meget lidt der vides med sikkerhed. Men der kommer hele tiden mere fra dem, og som i alt andet skal der jo være nogle "fjolser" (Som mig og andre folk som ønsker at tage en chance og bygge et team. Vi ønsker at være med fra starten så vi kan følge firmaet på tætteste hold.

Og jeg vil da håbe at nogle af jer Amino'er kunne falde for ideen om at være med i et MLM fra starten og ikke være nr. shit der hopper på ideen fordi i er vilde med konceptet om MLM. 

Det er sådan jeg har det og derfor har jeg smidt 2.600 DKK
Life is a Game you win some you lose some -

Forsat goddag :D

Michael K. Jensen
Let's work togther.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:52

Jeg fristes til endnu engang at konstatere at et koncept som Troyman blot er endnu et forsøg på bilde folk ind at et par tusinde kroner upfront intet har med en pengemaskine (eller det populære udtryk: Pyramideselskab) at gøre. Det ER en pengemaskine når man betaler en overpris for nærmest ingenting.

Tag pulsen på Troyman om 12-18 mdr - så er det gået fløjten - og vil igen som MLM branche have endnu et latterligt koncept som hiver en masse penge op af folks lommer - og som vender bøtten i vejret eller lukker sig selv ned.

Et seriøst MLM råd: Styr udenom - med mindre du er til denne slags koncepter som på ingen måder levner mulighed for langsigtet stamina.

Mvh.
Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. Dec 07
Skrevet kl. 10:00

Hej Lars

Først og frammest tak for dit svar.

Men jeg har lige nogle spørgsmål

1. Kender du troyman?
  2. Hvad mener du er fejlen ved Troyman
  3. Har nu læst din side og må indrømme at jeg personeligt syns det noget være markværk, Men informativ hmmm..måske..
  4. Har du nogle erfaring fra det du må mene er "gode" MLM's
  5. Vær sød at begrunde:
    Lasse Burholt:
    Et seriøst MLM råd: Styr udenom - med mindre du er til denne slags koncepter som på ingen måder levner mulighed for langsigtet stamina

Hvis du kan alle disse ting i så fald undskyld jeg tvilet på dig.

Michael K. Jensen 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:31

Hej Michael!

Det er ikke som allerede nævnt et spørgsmål om at komme med fra start - det bør du være opmærksom på - det er et spørgsmål om at du finder en seriøs partner/producent.

Det der er vigtigt er de overvejelser man bør gøre sig forud for valg af partner/producent:

Læs mere om nedenstående her……..

Forretningsudvikling:

Overvejelser du bør gøre dig forud for beslutningen om at blive forhandler er følgende:
  • Hvem anbefaler dig?
  • Hvor længe har producenten af produkterne været på markedet?
  • Hvordan er producentens vision, ledelse og produkter? 
  • Hvordan er dine indtjeningsmuligheder?

Listen kunne blive længere - vi gjorde disse overvejelser og fandt den bedste virksomhed for os

Det er jo vigtigt at du har nogle produkter der har værdi på markedet og til en pris som matcher kvaliteten og så er en bonusplanen vigtig.

Du bør have mulighed for at gå så bredt ud som muligt dvs. ubegrænset i 1. niveau og ikke mere end 3 niveauer ned. Så skal du være opmærksom på at en stor del af de der tegnes op i de fleste NML - ikke holder ud i det lange løb - derfor skal der være uddannelsestilbud med sparing ect. for at holde din forretning igang.

Der er IKKE nogen let vej til forretningsbygningen andet end det vedvarende hårde træk. Glem alt andet og vælg med omhu det produkt du troer på og som du selv kan forholde dig positivt til - gør du det kun for penge går det ikke der skal mere til og det er jo også deri det udfordrende ligger.

Advarsel: Når du ser nogen hype sælgere der lover guld og grønne skove på rekordtid så pas på!Zip it!

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:24

Tilmeldt 15. Dec 07
Skrevet kl. 20:32

DAmm det dårlig stillmin ven. du prøver da ikke at overtage min tråd vel...

Hvis i er interseret i Troy så kontakt mig. Michael K. Jensen

Mkjensen85@gmail.com 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:53

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)