Hej aminoer Jeg har altid ønsket mig at starte en virksomhed og nu kan jeg altså snart ikke holde mig længere. Jeg har dog en del betænkeligheder og problemer jeg skal have gjort noget ved først:
Hvis i evt. har flere ting jeg bør overveje eller tage hensyn til skal i ikke holde jer tilbage. Jeg har brug for al den hjælp jeg kan få. |
Hej du,
Med dine ønsker vil jeg klart anbefale dig at overveje DK's førende iværksætteruddannelse, - Business Development Engineer.
Se: www.bde.dk
Se også Youtube
om projekterne som er helt unikke et par af mine tidligere klassekammarater fortæller om deres virksomhed eksempel på en af de mange kreative processer man anvender på uddannelsen for at finde på nye produkter/virksomheder Innovation Camp på BDE Om innovationsledelse på BDEOg er det bare lidt interessant synes jeg du skal tale lidt med skolen....der er godt nok kun 35 der bliver optaget hvert år, men chancerne er gode hvis du har iværksætterlysten. Man kommer til en personlig samtale der er meget afgørende for sine muligheder. Under hele uddannelsen bliver man coachet i at udvikle sine personlige kompetencer, da det først og fremmest er disse der er afgørende for succes. Men tro ikke der mangler faglighed....de første 2 år er meget hårdt fagligt og man arbejder konstant....ikke fordi det er nødvendigt, men fordi det er så sjovt med virksomhedsprojekterne og man kan se sine ting lykkes.
Elles skriv her: Jeg er nyligt dimmiteret BDE'er.
Mvh. Tobias