Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO url? hvor meget gør det.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har arbejdet en del med SEOhttp://itstedet.dk/ har sådan set det hele "mener jeg selv" med internt på websitet.
 - Jeg skal have relateret indhold på artiklerne, der kan være med til at hæve det lidt.

Med vilje har jeg valgt ike at lave "SEO urls". Hvor meget ville det gør forskel at få det installeret?.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:36

Simon Elkjær:
Med vilje har jeg valgt ike at lave "SEO urls". Hvor meget ville det gør forskel at få det installeret?.

Det kommer da sandelig an på hvorfor du ved vilje ikke har valgt at få det installeret!

Jimmy

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:40

Det er bare på grund af personlig mening, jeg synes ikke det er fedt med titlen i URL'en. det er "ikke pænt".

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 00:17

Der må du sætte dine egne (må jeg kalde dem sære?) lyster til side. Det er en faktor som alt andet, og vil helt sikkert tælle med som alle andre små tricks. Jeg vil i hvert fald anbefale, at du gør det... Smile

Ingen siger jo at hele titlen kan være med. Se f.eks. URL'erne på Mikkel deMibs blog eller på Avisen.dk.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:29

Okay, men jeg kunne godt tænke mig konkret at høre om det ville gøre noget for mig..

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:18

Hvad giver mest mening for en besøgende på dit site - domain.dk/default.aspx?id=5 eller domaind.dk/tekst_formatering? Det hedder ren og skær brugervenlighed - ikke kun når en besøgende er på dit site men i høj grad også hvis potentielle besøgende ser en henvisning til siden på et andet site eller via en søgemaskine.

Det præcis samme gør sig gældende for søgemaskiner - der er ingen tvivl om hvad søgemaskinerne får mest ud af, så hvis nu både teksten, meta, henvisninger til artiklen OG url har noget med "tekst formatering" at gøre så er der en overvejende sandsynlig for at også søgemaskinerne mener siden har noget med emnet at gøre og derfor bliver rangeret højere.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:27

Ja okay, det kan jeg godt se.men, ja det må kommer som en af de system forbedringer jeg har på listen. har et word doc med approx, 3000 ord. af forbedringer.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:27

Jeg ved ikke hvor gammel siden er, men jo længere du venter jo mere besvær. Gøres det nu er det lige ud af landevejen - venter du skal du (helst) tage højde for at både gamle og nye links fungerer samt at google for om-indekseret siderne.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:33

siden er lige nu, "bare" test system. som sagt er der 100 ting der skal forbedres. så at jeg kan bruge systemet til andre websites. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:49

jeg tror jeg vælger at lade det blive til

http://itstedet.dk/debate.vis.php?topic_id=66
=

itstedet.dk/debat/66

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)