Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5500 ex moms for SEO månedligt. Dyrt eller billigt? 6 mdr binding..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Dyrt/billigt? Det kommer jo an på hvad man får. Jeg forstår tilbudet jeg har fået, men det er svært at se hvad det er man nøjagtig får.

Er der en venlig sjæl derude, som kan hjælpe mig med at gennemskue et tilbud ang seo?

Et tilbud som strækker sig over 6mdr..

SPECIFICERET TILBUD

» Månedlig rapportering
» Analyse
» Optimering
» Linkbuilding
» Konverteringsoptimering
» Fast konsulent

Jeg har desværre på fornemmelsen, at der er mange gode sælgere med rigtig få gode SEO folk. Eller er jeg helt galt på det?

Jeg har selvfølgelig modtaget et SEO oplæg og sender den gerne videre, hvis du har en 5-10minutter til at læse den igennem?

Jeg sætter stor pris på alt hjælp jeg kan få :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du har skrevet er ikke detaljeret nok til at man rigtig kan svare på om det er dyrt eller billigt.

* Månedlig rapportering: Hvad indeholder denne, har du set et eksempel. Ret vigtigt at du ikek bare får en txt fil med hvor der står "Vi har udført XXX".

* Optimering... af? Din hjemmeside,teksterne eller begge dele. Følger tekstforfating med eller koster det ekstra?

* Hvilken slags linkbuilding? Er vi ude i spam blogs eller er det ordenlige links, og har du set eksempler på disse. 

* Konverteringsoptimering: Spændende. Men hvad måles der ud fra. Kliks, tid på hjemmeside eller salg.

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Det tænkte jeg nok flere ville synes, men da det er ret omfattende vil jeg hellere sende tilbudet til en som har lyst og ikke mindst tid til at læse det igennem?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have et hurtigt bud på hvad det er du er ved at binde dig til, er du velkommen til at sende det til mig. Så skal jeg gerne bruge et kvarter på at læse det igennem og give feedback.

Så lover jeg til gengæld ikke at forsøge at sælge dig hverken SEO eller linkbuilding samtidig :-)

PB eller nodconsult@gmail.com.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stie.

En del SEO firmaer er ikke transparente, og derfor kan det være svært at se  hvor meget SEO arbejde der bliver lavet, samt hvilken effekt det har. 

Du må meget gerne sende mig oplægget, så kan jeg tage et kig på det.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Stie:
Jeg har desværre på fornemmelsen, at der er mange gode sælgere med rigtig få gode SEO folk. Eller er jeg helt galt på det?

Det er også rigtigt 

og jeg ville personligt aldrig binde mig til et SEO Firma fordi er du først bundet kan de i princippet bare røvpule dig og ikke lave en skid og du hænger alligevel på regningen.

Og hvis de ejer domænerne som der linkbuildes til dig fra kan de i princippet bare fjerne dine links igen når de 6 måneder er gået også sælge de samme links til den næste Sucker.

og jeg skal da gerne tage et kig på det der tilbud du har fået, kan du evt. sende mig en pb?

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville bede dem om referencer fra tidligere/nuværende kunder. Tag så kontakt til et par af dem og hør dem ad, hvad deres oplevelse er - har de fået forøget trafikken og konverteringen?

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville hellere satse på et opstartspris i den første måned, og derefter en fast pris pr. måned (med afrapportering). Så har du chancen for at hoppe fra når som helst, hvis de ikke leverer. 

Dem der har behov for at binde kunderne i en længere periode i SEO branchen, er sjældent dem der leverer gode resultater. Der findes sikkert undtagelser, men jeg ville aldrig binde mig til et bureau på den måde Smile

Hvis du har fået et tilbud hvor arbejdet strækker sig over 6 måneder (hvor det reelt ikke er en binding), så er det lidt en anden snak synes jeg. Det er trods alt meget sjældent der laves resultater "over night" i SEO branchen.

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg leverandøren hvor lang tid de har tænkt sig at bruge på hvert enkelt område. Umiddelbart lyder det lidt for godt til at være sandt, at du skulle få alt det for 5.000 kr.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Lovecast Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne se tilbuddet - og give lidt feedback! 

Send gerne på jonas@lovecast.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)