Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mannatech - objektiv vurdering

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-07-2007 21:11:00 Forfatter: Optidee

 



Jeg for mit vedkommende kunne slet ikke undvære de produkter de har og jeg ved alt om dette glyco, men kan af gode grunde ikke skrive om det her da jeg næsten ikke må dele noget af min viden med nogen.







-------------------------------------




Ja, sådan er det jo desværre i Danmark... eller ja, måske godt nok endda--- men alligevel frustrende - og det forstår jeg om nogen!
Men husk at KUNDER og BRUGERE gerne må dele hvad de ved og hitter ud af... faktisk ligeså tosset de vil ;-)

Havde helt glemt dette indlæg om Mannatech.. er jo også ved at være nogen dage siden!

MVH



Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Blev også fundet ved et tilfælde.

Jeg havde ellers kigget efter chat om Mannatech, men ikke fundet noget.

Du kommer sikkert til at høre mere om det fremover da det er et firma der er kommet for at blive.

De har hjertet på rette sted og vil gøre alt rigtigt fra starten af og derfor har det taget mere tid end os i marken havde ønsket.

Firmaets Chef Sam Caster har lige været i DK for første gang i sit liv og han er firmaets ansigt udadtil. han har på sit visit i Juni skabt en del kontakter med forskningsenheder i DK som nok skal få ordet glyco i de danske ordbøger.

Ordet "GLYCO" er efter Iben Brinklands udsagn ulovlig da det ikke står i de danske ordbøger, men det skal vi nok få ændret og så vil vi der allerede er igang få rigtig gang i hjulene igen.

Mine hjul de ruller stabilt derudaf da jeg har en temmelig stor organisation i tyskland.

Du har ret i at bonusplanen er temmelig indviklet, men så kan jeg berolige dig med at det ikke er så vigtigt at kende den.

Man skal bare fokusere på at få alle til at hjælpe 2 med at finde 2 som finder 2 og så kommer forståelsen af kompensationsplanen pludselig af sig selv.

Det man skal koncentrere sig om er at hjælpe andre med at hjælpe sig selv til en god livskvalitet og så kommer det af sig selv.

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem er det nu liiiige Iben Brinkland er...?


MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja du arbejder vist ikke med kosttilskud kan jeg høre.

Hun er jurist inde ved fødevarestyrelsen og kører alle seriøse firmaer med gode produkter igennem TV med skjult kamere mm. især hvis det er MLM

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Nååå, hende! Det var et SUPERLATIV jeg kendte hende under.... hahaha!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)