Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Går med tanken om, at opstarte min egen webshop, hvor jeg naturligtvis vil sælge produkter.
Jeg er helt ny i denne branche, så ønsker lidt tips & tricks til hvordan/hvor jeg kan få lavet en webshop, hvor jeg vil kunne sælge mine produkter, med køb, forsendelse mm.

Venlige hilsner fra en ny der tager imod jeres hjælp med åbne arme:)

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en mail(m-s-a@live.dk) med konkrete punkter på hvad du vil vide mere om så skal jeg nok hjælpe med noget rådgivning
Mvh. Magnus

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Det er altid spændende at høre om nye webshop opstarts.

Det første du skal gøre er at afprøve de webshop løsninger, der gør det muligt. 

Du kunne fx. oprette testshops hos Scannet, Wannafind, og www.weebio.dk som jeg arbejder med. 

Du kan oprette en webshop hos Weebio på 5 min. Så kan du være i gang med at afprøve om 7 min.

Det er gratis, ingen binding og du skal ikke indtaste kreditkort oplysninger. :)

En guide til products søgning:

https://mywifequitherjob.com/find-products-to-sell-online-create-a-profitable-online-store-part-2/

Start webshop guide:

https://ecommerce-platforms.com/ecommerce-selling-advice/10-easy-steps-to-establishing-an-online-retail-store

Du kan tage fat i os inde på Weebio, vi er online i Chatten og kan svare på alle dine spørgsmål. 

vh. René
Weebio.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Først skal du finde ud af, hvad du gerne vil sælge.

Finde nogle leverandør af dine produkter.

Når du har det på plads, skal du finde ud af hvilket webshop system du kunne tænke dig at bruge.

Der efter skal du finde ud af om du selv vil lave webshoppen eller du vil have folk til det. 

Jeg kan godt hjælpe dig med det meste, når du finder ud af hvad du vil sælge

 

Tilmeldt 19. Jul 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)