Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den første webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere
Jeg har lavet min første webshop hvor jeg sælger min egen produkter. Jeg vil meget gerne høre hvad I synes om shoppen? 
Alt feedback vil jeg sætte stor pris på! 
https://mpm-design.dk/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får lige to hurtige:

Der er en stavefejl i den sorte header med gratis fragt. Det hedder ordrer i flertal.

Instagram siden du linker til findes ikke.

Ellers flot shop, og nogle fede motiver du laver.

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tippet! :) 

Fra Herning
Tilmeldt 16. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot shop Yes Dejlig overskueligt og fedt designet. Kan dog se at du gør brug af flere h1 tags på forsiden, hvilket jeg vil mene kan skade dit SEO, og derfor nok burde ændres. 

Held og lykke med webshoppen!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marc

Mega fede produkter!!!

Meget fin og stilren hjemmeside, ikke så meget fis og ballade... dejligt. Loader hurtigt - go ting!

Jeg vil lige sige at på min FullHD skærm, kan jeg ikke se hele popup'en boksen med tilmelding af nyhedsbrev... er det kun på min PC?

Der er nogen ting jeg vil gøre anderledes (set med SEO øjne), men ellers... meget fin!
Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn hjemmeside, super nem og overskuelig at køre igennem.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Fra  KS-Online Marketing Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc.

Jeg er meget visuel og ser efter smådetaljer af alle mulige slags. Kan kun sige at det er så lækkert. Du holder stilen og inspirerer med billeder til idéer om hvor jeg kan bruge dine smukke ja kunstværker vil jeg næsten kalde dem under produkterne, når jeg klikker ind på dem. 

Gik hele vejen til betaling og havde nær købt elefanten :)

Tillykke med det flotte resultat. 

Held og lykke.

Mange hilsner fra Kristina

PS. Har du et showroom også eller er det udelukkende webshop?

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc

Pæn side... men :) Din slide to, bør være nummer et. Din slide et med dig på billedet skal du få lavet et nyt billede. Det er ikke godt nok ifht hvad det kunne være. Få taget et nyt, bedre lys og skarpere.

Overvej at sætte din sliders størrelse, så kan kan se teksten på slideren "above the fold", altså så man kan se teksten når siden indlæses, uden at skulle scrolle.

Gør hovedmenuen lidt mindre (lavere). Slet den grønne topbar, farven passer ikke ind, og det med den gratis fragt er ikke vigtigt før man rent faktisk har lagt tingene i kurv. I hvert fald på din type "produkt".

I steder for "Produkter", så overvej at kalde det "Motiver". Produkter er så kedeligt et ord, du laver jo kunst.

Dit billede af dig der arbejder, giver liv, sjæl og personlighed. Men igen, få taget nogle bedre billeder. Dine billeder af motiverne er klart bedre :) Dint produktbilleder, ville jeg måske forsøge mig med lidt mindre "fyld" på de billeder. Det kan måske give et endnu mere roligt udtryk, og dermed mere fokus på motiverne.

Håber du får solgt en masse, det ser godt ud !!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)