Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger én, der kan producere mit udstyr i læder/biothane - ad hoc

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en person, der på ad hoc basis kan producere mine biothane/læder varer - der er tale om heste og hundeudstyr. Der er skabeloner, designs og materialer, udstyret skal blot produceres - nittes og syes. Jeg har tidligere selv gjort dette, men vil gerne have produktionen udliciteret. Der er tale om ad hoc opgaver - ud fra antal ordre. 

Gerne i Midtjylland. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at kontakte en saddelmager?

Med de høje danske lønninger er det nok ikke specielt rentabelt at udlicitere opgaven til et danske firma.

Tilmeldt 25. May 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Colmer as Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg tror at det en mindre virksomheder som har udstyr og erfaring med læder-produkter du søger efter. 

Der findes ingen af den slags i Denmark. 

Hvis den skal blot fremstilles i mindre mængde er det en sagen for mindre værksteder i syd-europa. 

Nu jar jeg tidligere arbejder ret meget med læder og råvarer til læder fremstilling industri. 

Jeg kender nogle mindre værksteder i Italien, som kunne egen sig til det. Men jeg skal jo brug lidt mere input i form af billeder eller tegninger, samtidige med det antal mængde per vare nummer. 

Hilsen, 

Gianni

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

grapazzetti:

Hej, jeg tror at det en mindre virksomheder som har udstyr og erfaring med læder-produkter du søger efter. 

Der findes ingen af den slags i Denmark. 

Så der findes ingen saddelmagere i Danmark? 

Tilmeldt 25. May 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Colmer as Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke så vidt jeg ved, det vil kunne aldrige betaler sig at etablere sådan forretning i DK 

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 90
Fra  skytrack Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kan hjælp dig at producere i udland.send mig  mere info om det.

mvh 

malik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)