Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wp_enqueue_style virker ikke...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at eksperimenter med at lave mit eget Wordpress theme, og selvfølgelig er jeg kommet til at skulle enqueue mine styles og scripts. 

Min kode i php ser således ud:

Jeg har prøvet at sætte skriftstørrelsen på paragraphs noget højere, bare for at se om det virker i style.css. Det gør det, men bootstrap bliver ikke enqueuet korrekt, da jeg ikke kan få vist to bokse som jeg har lavet med bootstrap column grid:

Nogen der ved hvad jeg gør galt? Geeked- På forhånd tak!

Vh

Oscar

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal starte med at læse WordPress manualen omkring de funktioner du benytter i din kode og så skal du lære at Google svar, for det der problem er blevet spurgt 10 millioner gange før og løsningen står overalt. 

Når du så har gjort det , og så stadig ikke kan finde fejlen. Så skal du finde ud af hvilken del som ikke virker.

Du ved style.css virker, fordi du har ændret en <p>.... Eller gør den... For hvor henter du funktionen i din kode.. Du skriver en anden funktion end den du har skrevet dine filer ind i.

Bootstrap virkker ikke. Er det så kun style eller style og script som ikke hentes, dette kan du se i kildekoden via browseren.

Ingen virker? 

- Findes filerne faktisk på de steder du har skrevet dem?

Bruger du et child theme? Hvis ja, så er din url forkert. Det vil være get_stylesheet_directory_uri() du skal bruge i stedet.

Virker det stadig ikke. Tjek manualen og stackoverflow for svaret.



Virker en af dem... Tjek manualen. 

Oscar S.:

Hej Amino

Jeg er ved at eksperimenter med at lave mit eget Wordpress theme, og selvfølgelig er jeg kommet til at skulle enqueue mine styles og scripts. 

Min kode i php ser således ud:

Jeg har prøvet at sætte skriftstørrelsen på paragraphs noget højere, bare for at se om det virker i style.css. Det gør det, men bootstrap bliver ikke enqueuet korrekt, da jeg ikke kan få vist to bokse som jeg har lavet med bootstrap column grid:

Nogen der ved hvad jeg gør galt? Geeked- På forhånd tak!

Vh

Oscar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers bare et gæt.

Din function hedder : function custom_enqueue_style

Måske skal du rette linjen hvor du kalder funktionen, til funktionens rette navn: (forudsat det er den du vil bruge).

add_action('wp_enqueue_scripts','custom_enqueue_style');




Side 1 ud af 1 (3 indlæg)