Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.storsalg.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

En kammerat og jeg, har netop lavet denne nye side. Sitet er et site, hvor man skal kunne købe og sælge restpartier. Sitet fungere dog ikke helt optimalt endnu, da det gerne skulle komme til at fungere som guloggratis, dba lign. Det er altså udelukkende restpartier som kan købes og sælges på sitet, og alle funktioner er gratis.

Vi kunne godt tænke os at høre fra en webmand, som kunne færdig gøre vores side, til en overkommelig pris.

Der er 5 ledige bannerpladser på sitet, og de er her i starten, hvor vi endnu ikke har et fast besøgstal, eller antal medlemmer gratis. Så firmaer kan få gratis bannerplads, så skriv endelig hvis det har jeres interesse. Vi skal nok lave et banner for jer!

Giv endelig ris eller ros, som kan være med til at forbedre sitet. Vi har ikke noget imod at få en "sviner", hvis nogle folk er imod idèen.

På forhånd tak.

Venlig Hilsen Mads Jensen

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 13:38

Kan du beskrive hvad der skal laves om?

• funktioner
  • design
  • etc

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 07
Skrevet kl. 14:23

Hej Morten.

Det er ikke så meget designet, men mere funktionerne. Salgsdelen af sitet, fungere pt. som er et forum. Det skal fungere ligesom dba, guloggratis, så folk kan indsætte en annonce med et restparti, med telefonnummer osv. Og så de b.la.også kan indsætte billeder.

Forstår du, eller skal jeg uddybe yderligere?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:39

Hej Mads

Mon ikke du kan komme i klemme med dit navn som ligger meget tæt på en tilsvarende side der hedder det samme.

link her... http://storsalg.dk/

Jeg ville nok overveje en anden adresse, før din storsalg.com bliver lukket af storsalg.dk

mvh   Geeked

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 07
Skrevet kl. 15:33

Hej Keld.

Har set at der er en side der www.storsalg.dk, men jeg håber da at folk kan skelne imellem .com og .dk, selvom jeg godt ved at det er nemt at forveksle disse.

Jeg ville nok overveje en anden adresse, før din storsalg.com bliver lukket af storsalg.dk - Hvad mener du med dette?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 15:58

GeekedHej Mads

Jeg mener, at storsalg.dk med eksisterende shop er først på banen og har retten til at bruge denne, med mindre andre kan bevise det modsatte.

Dit storsalg.com ligger for tæt på hans domæne og han kan kræve dit domæne lukket.

Endvidere ligner dit indhold det samme og så hedder det kopiering af hans ideer og hjemmeside..

Med hensyn til storkøb skal være dk eller com, hvad tror du selv de fleste danskere husker, så måske gavner du dk mere end du skader..

mvh  

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 07
Skrevet kl. 16:27

Jamen Keld? Vi kører slet ikke efter samme idé. Hans er et substituerende site til guloggratis eller dba, hvor man kan købe og sælge diverse ting i enkelt styk. Storsalg.com er til folk der ønsker at købe og sælge restpartier, altså købe i større mængder?

Jeg har ikke på nogen måde kopieret hverken idè eller hjemmeside fra www.storsalg.dk., hvordan kan det overhovedet sammenlignes? Jeg kan forstå de to domæner er realtivt ens, men så længe han ikke har købt www.storsalg.com, har jeg ret til at bruge det.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 16:39

Hej Mads

Alle kan købe domæner, men ikke alle tillader du bruger dem og ligger de for tæt på en anden enslydende domæne, kan du komme til at lukke din, hvis de forlanger det..

Hvis cocacola.com ejes af coca cola, må du ikke benytte domæner der ligner, og det uanset om de hedder dk eller net eller eu til efternavn.

Prøv at spørge storkøb.dk om de har noget imod du bruger dit com domæne!!

mvh   Geeked

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 07
Skrevet kl. 17:00

Tak for rådet. Jeg undersøger sagen, du har sikkert ret i det du siger..

Mvh Mads Jensen

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 17:22

Hej Mads

Det er altid bedre at undersøge om andre har domæner omkring, så det er godt du vil undersøge sagen..

mvh og god weekend   Geeked 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)