Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fashion: Første kollektion?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står som overvejende iværksætter indenfor fashion design, med en idé der har potentiale til at blive et trend.
Jeg er dog helt grøn på området, og er først ved at researche.
Jeg har aldrig gået op i mode før nu (som 32 årig), har ingen uddannelse indenfor området, så det er et kæmpe sats. Jeg har dog de seneste 10+ år holdt meget af at designe for sjov, og nu har jeg så fået en idé, som jeg ønsker at føre til livs.

Der er dog voldsomt mange spørgsmål der skal besvares, og pt. er jeg ude i at skaffe komtakt til andre fashion designere, hvilket jeg finder overraskende svært.

Ét af mine store spørgsmål går dog på - Hvornår er det bedst at "aflevere" sin idé?
Er det at foretrække at starte ud med en anden kollektion, og bygge sit navn op først, eller er det bare at komme frem med den kollektion man har sine største forhåbninger til fra start, og håbe på det bedste?
Fra Skjern
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gemstone 

Jeg har igennem en lille årrække drevet mit egen tøjfirma, har dog solgt det her for en måneds tid siden.

Jeg vil helt klart anbefale dig at du starter med lancere de ide, og ikke prøve med noget andet først.

Dit brand er aldrig stærkere end dit "dårligste", og derfor vil du også risikere at ramme ved siden af din målgruppe hvis du faktisk kommer ud og lancere din 2. prioritet. 

Håber det gir' mening - har du flere spørgsmål skriver du bare 

God aften

Mvh. Benjamin   

Tilmeldt 20. Aug 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Benjamin,

Mange tak for dit svar. Dét jeg mest tænker på er, at når du starter op, starter du jo fra nul. Min bekymring går lidt på om det vil være spildt at bygge sit navn op på hvad der har potentiale til at kunne trende, fremfor at vente til du har lavet et navn for dig selv.

Hvis jeg må kontakte dig og stille dig et par spørgsmål, kunne det godt være en stor hjælp.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)